arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

از فینالیست‌ شدن یکی از اصفهانی‌ها خوشحالم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در ارتباط با چگونگی برنامه‌ریزی جام حذفی نمی‌توانم، صحبت کنم و درباره این مسئله حساس نشویم بهتر است.
 

به گزارش تسنیم، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در نشست‌خبری پیش از دیدار تیمش در شهرآورد اصفهان، اظهار داشت: شهرآورد همیشه حساسیت و جذابیت‌های خاص خودش را دارد به‌ویژه اینکه شهرآورد در نیمه‌نهایی نیز باشد و به طور قطع بازی فردا دیداری جذاب از سوی هر 2 تیم است زیرا هر 2 تیم بازیکنان با کیفیتی را در ترکیب خود دارند.

وی افزود: از اینکه یکی از تیم‌های فینالیست از اصفهان است، خوشحالم و می‌دانم دیدار فردا تماشاگرپسند می‌شود، ما شرایط خوبی را داریم و پس از دیدار صبا نیز در چند روزی که فرصت داشتیم ریکاوری کرده و نکته‌های فنی را با بازیکنان کار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره محروم و مصدوم بازی فردا خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازی محرومی نداریم اما قنبری، نژادمهدی و عباسی مصدومان تیم ما هستند که شاید در بازی فردا شرایط تیم ما را دشوار کنند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که چرا برنامه‌ریزی سازمان لیگ به‌گونه‌ای بوده است که یکی از تیم‌های فینالیست فردا مشخص می‌شود اما از طرف دیگر هنوز تیم‌های نیمه‌نهایی مشخص نشده‌اند، خاطرنشان کرد: در ارتباط با این مسئله نمی‌توانم صحبت کنم و فکر می‌کنم درباره این برنامه‌ریزی‌ها نباید حساس شویم زیرا حتماً مسئله‌ای بوده است که سازمان لیگ اینگونه برنامه‌ریزی کرده است.
نظرات بینندگان