arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰

ساعت کار ادارات در تهران تعیین شد

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور ساعات کار کارکنان همه دستگاههای اجرایی مستقر در کلانشهر تهران را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور ساعات کار کارکنان همه دستگاههای اجرایی مستقر در کلانشهر تهران را ابلاغ کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، لطف الله فروزنده در بخشنامه‌ای اعلام کرد: نظر به نتایج مثبت حاصله از اعمال سیاست‌های کاهش تردد وسایط نقلیه و به تبع آن کاهش آلودگی هوای تهران و تداوم این رویه در جهت تضمین بهداشت و سلامتی شهروندان عزیز ساکن در کلانشهر تهران، ساعات کار کارکنان همه دستگاههای اجرایی مستقر در کلانشهر تهران تا اطلاع‌ ثانوی با رعایت نکات زیر از ساعت 8 صبح تا 14:30 تعیین می شود.

در این بخشنامه تأکید شده است حتی‌الامکان در ساعات کاری تعیین شده، از برگزاری همایش‌ها و جلسات غیرضرور به منظور اجرای مأموریت‌های محوله و پاسخگویی به امور ارباب رجوع، جلوگیری شود.

همچنین امور اجرایی از طریق پیش خوان هر دستگاه و خدمات الکترونیک بدون وقفه به مردم و ارباب رجوع با سرعت و دقت ارائه شود.

فروزنده تاکید کرده که مشاغل و فعالیت‌های قابل دور کاری، ترجیحاً دورکاری شوند و دستگاهها موظفند به تعهد خود درخصوص دورکاری اقدام و نتیجه را به معاونت گزاش کنند.

در این بخشنامه همچنین آمده است با توجه به کاهش ساعات کاری روزانه و فقدان توجیه ارائه وعده غذا، توزیع و ارائه غذای روزانه ممنوع است.

بر این اساس، ساعات کار روزانه کارکنان بانک‌ها، مراکز نظامی و انتظامی همچنین مراکز آموزشی و بهداشتی و درمانی و نیز خدماتی که به صورت نوبتی و شیفتی انجام می‌پذیرد، وفق مقررات مربوطه خواهد بود.
نظرات بینندگان