arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

یک اخراجی برای سپاهان و ناراحتی خلعتبری/حرکات جالب ذوبی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
میلاد سرلک، بازیکن تیم سپاهان اصفهان در نیمه دوم دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان به دلیل دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه اخراج شد.

 حواشی دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور که عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، به شرح زیر است:

درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان از ساعت ۱۲ امروز باز شد و همزمان، هواداران دو تیم اقدام به خرید بلیط و ورود به این ورزشگاه کردند.

بر اساس اعلام هیئت فوتبال اصفهان، سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای این مسابقه به صورت مساوی بین هواداران سپاهان و ذوب‌آهن تقسیم شد و سپاهانی‌ها و ذوب‌آهنی‌ها هر کدام ۴ هزار بلیط برای مسابقه در اختیار داشتند.

سپاهانی‌ها در مسابقه امروز، عبدالله کرمی، مدافع خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند. همچنین محرم نویدکیا، کاپیتان طلایی‌پوشان در این بازی نیمکت‌نشین بود.

تیم ذوب‌آهن نیز در بازی مقابل سپاهان، محمد نژاد مهدی، مهرداد قنبری و محمدرضا عباسی را همراه خود نداشت.

با وجود اینکه قرار بود این مسابقه از ساعت ۱۴:۲۰ آغاز شود، بازی با ۱۲ دقیقه تأخیر و از ساعت ۱۴:۳۲ در ورزشگاه آغاز شد.

رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان که در هفته‌های نخست نتوانسته بود چندان برای تیم اصفهانی به میدان برود، امروز نیز با دستور استیماچ، سرمربی جدید سپاهان سنگربان این تیم اصفهانی بود. پیش از این و در غیاب استیماچ، شهاب گردان سنگربان تیم اصفهانی به شمار می‌رفت.

مسعود حسن‌زاده، مهاجم ذوب‌آهن نیز امروز در ترکیب اصلی تیمش مقابل سپاهان به میدان نرفت و به عنوان یک بازیکن نیمکت‌نشین، نیمه نخست مسابقه را تماشا می‌کرد.

نکته جالب در ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان استفاده از بازیکنان جوانی چون کاوه رضایی، مرتضی تبریزی و احسان پهلوان در ترکیب اصلی و حضور محمدرضا حسینی، مهدی مهدی‌پور، صائب محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، و رضا شکاری که همه از بازیکنان جوان به شمار می‌رفتند، بر روی نیمکت بود.

پیش از آغاز این مسابقه و از سوی سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، از خانواده چند تن از شهدای مدافع حرم استان اصفهان تقدیر به عمل آمد.

بازیکنان و اعضای کادر فنی این دو تیم نیز در آغاز مسابقه، با چفیه‌های بسیجی در زمین مسابقه حاضر شدند. تعدادی از بازیکنان سپاهان نیز چفیه‌های خود را بر گردن سرمربی تیم خود انداختند.

وریا غفوری و رسول نویدکیا، بازیکنان سپاهان که سابقه شاگردی یحیی گل‌محمدی را دارند، پیش از آغاز این مسابقه به سمت نیمکت تیم ذوب‌آهن رفته و با گل‌محمدی خوش و بش کردند.

در آغاز نیمه نخست مسابقه نزدیک به ۶ هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حاضر شدند اما رفته رفته این تعداد افزایش یافت و به نزدیک به ۷ هزار نفر رسید.

ترکیب تماشاگران دو تیم در مسابقه امروز، به صورت نصف- نصف تقسیم شده بود و هواداران سپاهان و ذوب‌آهن، به صورت مساوی در جایگاه‌های خود مستقر شده بودند.

مرتضی تبریزی، مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان با گلی که در دقیقه یک شهرآورد اصفهان به ثمر رساند، زودهنگام‌ترین گل شهرآورد نصف‌جهان و همچنین مسابقات جام حذفی را به خود اختصاص داد.

تبریزی بعد از گلی که خیلی زود به ثمر رساند، به سمت نیمکت تیم ذوب‌آهن اصفهان رفته و با اعضای کادر فنی تیم اصفهانی شادی خود را تقسیم کرد.

رحمان احمدی بعد از وارد شدن این توپ به درون دروازه‌اش که از کنار دستان او عبور کرد، با حسرت و ناراحتی ادامه مسابقه را تماشا می‌کرد.

ایگور استیماچ، سرمربی سپاهان امروز و بر خلاف بازی گذشته از کنار زمین دیدار را دنبال می‌کرد. در سوی مقابل، یحیی گل‌محمدی که همواره با آرامش خاصی بر روی نیمکت می‌نشست، با حرارت خاصی مسابقه را دنبال می‌کرد.

بر خلاف فصول گذشته که مدیران عامل باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن به سبک مدیران عامل رئال مادرید و بارسلونا در کنار یکدیگر مسابقه را تماشا می‌کردند، امروز سعید آذری و اصغر باقریان با فاصله از یکدیگر، مسابقه را تماشا می‌کردند. در روزهای گذشته و به دلیل مصاحبه مدیرعامل باشگاه سپاهان و عنوان اینکه سپاهان مورد علاقه مردم اصفهان است، حاشیه‌هایی در این زمینه به وجود آمده بود.

مدیرعامل جدید شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشته و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.

درگیری میلاد سرلک، با تبریزی و کاوه رضایی در نیمه نخست مسابقه، برای ثانیه‌هایی مسابقه را به حاشیه فرو برد اما در نهایت داور مسابقه با نشان دادن کارت زرد به تبریزی و سرلک، این مسئله را پایان داد.

در آغاز نیمه دوم مسابقه، ایگور استیماچ، سرمربی تیم سپاهان به دلیل عدم اعلام خطای بازیکنان ذوب‌آهن روی مهدی شریفی، به شدت نسبت به تصمیم داور بازی اعتراض کرد.

داوران این دیدار در بین دو نیمه به دلیل شباهت لباس‌هایشان با لباس تیم سپاهان، نسبت به تعویض آنها اقدام کرده و در نیمه دوم با لباس آبی‌رنگ در زمین مسابقه حاضر شدند.

وریا غفوری، هافبک تیم سپاهان بعد از گلزنی به ذوب‌آهن در دقیقه ۵۲ مسابقه، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان بعد از اینکه تیمش از سپاهان گل دریافت کرد، به طرف نیمکت کادر فنی رفته و بر روی نیمکت نشست.

در یک صحنه نیمه دوم، هادی عقیلی، مدافع سپاهان به شدت نسبت به عملکرد رحمان احمدی در خروج اشتباه از دروازه معترض بود و بر سر وی فریاد کشید.

گل‌محمدی و علی شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن در دقایق پایانی وقت‌های قانونی مسابقه حرکات خاصی انجام می‌دادند و حسرت موقعیت‌های از دست رفته تیمشان را می‌خوردند. علی شجاعی در این دقایق سر خود را با ناراحتی گرفته بود و یحیی گل‌محمدی سر خود را به نیمکت تکیه داده بود.

در دقیقه ۸۷ مسابقه، میلاد سرلک بازیکن سپاهان به دلیل دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه، از زمین بازی اخراج شد.

ذوبی‌ها در دقیقه ۸۸ یک گل توسط هادی محمدی به ثمر رساندند و این گل روی خط توسط بازیکنان سپاهان بیرون آورده شد اما داور به دلیل خطای محمدی روی دروازه‌بان سپاهان، این گل را مردود اعلام کرد.

اکبر صادقی، مدافع ذوب‌آهن بعد از تعویض با مهدی مهدی‌پور در نیمه دوم مسابقه به سمت او نرفت و راهی نیمکت شد.

محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان که در دقیقه ۹۰+۲ با امین جهان‌عالیان تعویض شد، به شدت نسبت به تعویض خود معترض بود و برای دقایقی از زمین بیرون نمی‌رفت اما در نهایت با وساطت بازیکنان سپاهان از زمین خارج شد.

این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی دو تیم به پایان رسید.

منبع: مهر
نظرات بینندگان