arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴

گل‌محمدی: به بازیکنانم گفتم خود را در فینال ببینید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی ذوب آهن ادعا می کند بین دو نیمه به بازیکنان تیمش گفته بوده که خودشان را در خرمشهر ببینند.

یحیی گل محمدی بعد از پیروزی تیمش برابر سپاهان و صعود به فینال جام حذفی پاسخگوی خبرنگاران شد:
بازی را خوب شروع کردیم
بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم در دقایق ابتدای بازی به گل برسیم. در مجموع بازی سختی بود و حریف فشار زیادی آورد و متأسفانه گلی که خوردیم روی اشتباه خودمان بود.تیم حریف به هیچ عنوان نمی‌خواست بازنده این دیدار شود و ما فشار زیادی را تحمل کردیم. در مجموع این برد را به بچه‌های تیمم تبریک می‌گویم و آن را تقدیم کارگران زحمتکش کارخانه ذوب‌آهن می‌کنم. به بودن در این تیم و به داشتن چنین تیمی افتخار می‌کنم. شاگردانم هر چه که در توان‌شان بود به نمایش گذاشتند.
فقط یک گل از سپاهان دریافت کردیم
ما تنها یک گل از روی شوت کریمی دریافت کردیم و گل بعدی نیز از روی اشتباه خودمان بود. تیم حریف با وجود 10 نفره شدن جوانان خوبی به زمین فرستاد، جوانانی که کار را برای ما سخت کرده بودند. آنها با توجه به سرعت تیم‌شان در ضدحملات خوب کار می‌کردند، اما آن چیزی که برای ما حائز اهمیت بود میل بردن در بین بچه‌ها بود.
به بازیکنان گفتم خودتان را در خرمشهر ببینید
در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که خودتان را در خرمشهر ببینید و ایمان داشته باشید که می‌توانید حریف را شکست دهید.همان‌طور که گفتم شرایط روحی برای زدن پنالتی مهم است. به بازیکنانم گفتم که برای برد به میدان بروند و راحت پنالتی خود را بزنند. در ضربات پنالتی همه چیز دست به دست هم می‌دهد تا یک تیم برنده شود.
تبریزی یکی از بازیکنان مهم ما است
در 2 ماه اخیر تبریزی از نظر فنی عملکرد خوبی داشته و راحت‌تر و روان‌تر بازی کرده است و یکی از مهره‌های مهم ما در این دیدار بوده و از این بازیکن به خاطر عملکردش تشکر می‌کنم.
سپاهان بعد از 10 نفر شدن دفاعی شد
طبیعی است که بعد از زدن گل تیم‌ها کمی عقب‌تر بازی کنند و تیم سپاهان نیز پس از 10 نفره شدن دفاعی چند لایه را ایجاد کرد و این عامل سبب شد تا فاصله بین مهاجمان و هافبک‌های ما زیاد شود البته سعی بر این داشتیم با پاس‌های فراوان فشار زیادی را روی تیم حریف ایجاد کنیم.
حریف ما کوچک نبود
حریف ما تیم کوچکی نبود و در جناح راست تیم حریف وریا غفوری که یکی از بهترین مدافعان راست ملی است قرار داشت و تمایل حرکت رو به جلو این بازیکن و اینکه دیدار 120 دقیقه شد عاملی بود که فشار روی ولید اسماعیل افزایش یابد.سپاهان دفاع فشرده‌ای را داشت و از این دفاع رد شدن کار آسانی نبود، ضمن اینکه سپاهان در تعویض‌های خود جوانان خوبی را به بازی آورد و با توجه به سرعت این بازیکنان ما باید با رعایت احتیاط برای ضد حملات بازی را اداره می‌کردیم.
همه تیم ها قابل احترام هستند
همه تیم‌ها برای من قابل احترام هستند اما امیدوارم تیمی که لایق است به فینال بیاید.
نظرات بینندگان