arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴

کنگره آمریکا: اوباما باید استراتژی جدیدی برای مقابله با داعش تدوین کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در پی دیدار اوباما با همتای فرانسوی‌اش در کاخ سفید گفت، رئیس‌جمهوری ایالات متحده باید استراتژی جدیدی برای شکست تروریست‌های داعش تدوین کند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اد رویس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا همچنین تاکید کرد که نیروهای مسلح آمریکا باید منطقه امنی در سوریه ایجاد کنند، نیروهایی که هم‌اکنون با داعش می‌جنگند از جمله نیروهای پیشمرگ کرد را مسلح کند و به خلبان‌های نیروی هوایی آمریکا اختیارات و انعطاف پذیری بیشتری بدهد تا بتوانند عملیات‌های بیشتری انجام دهند.

این مقام ارشد کنگره آمریکا گفت: خوشحالم که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا شانه به شانه فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه ایستاده است اما اکنون از کاخ سفید انتظار داریم تا طرحی واقعی و تعهدی برای شکست تروریست‌های وحشی داعش ارائه کند.

وی افزود: فرانسه هنوز روی رهبری آمریکا حساب می‌کند و یکی از شرکای نزدیک آمریکا در مبارزه با ترور است. به جای آنکه به سیاست‌های شکست خورده ادامه دهیم که موجب ظهور داعش شد، دولت اوباما باید یک استراتژی جامع و گسترده برای پیروزی تدوین کند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان