arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴

داعش نفس‌های آخر را می‌کشد؛ فرار سرکردگان تروریست‌ها به موصل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


وزارت دفاع عراق با تاکید بر اینکه داعش آخرین نفس‌هایش را می‌کشد، از آزادی قریب الوقوع استان الانبار از اشغال تروریست‌های تکفیری خبر داد.

به نقل از المسله، وزارت دفاع عراق در بیانیه ای اعلام کرد گروه تروریستی داعش، نفس‌های آخرش را می‌کشد و نابودی این گروه در استان الانبار قریب الوقوع است.

در این بیانیه آمده است سرلشکر ستاد عثمان الغانمی رئیس ستاد مشترک ارتش عراق نشستی با معاون عملیاتی خود، رئیس سازمان اطلاعات و فرمانده لشکر دهم برگزار کرد که طی آن آخرین تحولات امنیتی در استان الانبار مورد بررسی قرار گرفت.

الغانمی بر ضرورت ادامه عملیات نظامی در سطح فعلی و افزایش تلاش‌های اطلاعاتی که عملیات پیگرد گروه‌های تروریستی و نابودی آنها را به منظور آزادسازی استان الانبار و بازگشت خانواده های آواره تسهیل کند، تاکید کرد.

در این نشست فرماندهان امنیتی به ارائه گزارشی از آخرین تحولات نظامی در مناطق عملیاتی تحت فرماندهی خود پرداختند به طوری که همه شرکت کنندگان در این زمینه اتفاق نظر داشتند که گروه  تروریستی داعش در این استان آخرین نفس‌هایش را می‌کشد و نابودی این گروه با توجه به شجاعت نیروهای امنیتی ما که از حمایت نیروهای داوطلب مردمی و عشایر برخوردار هستند، فقط به کمی زمان نیاز دارد.

                                                      دیگر تحولات امنیتی عراق به این شرح است :

- نیروهای امنیتی عراق، سه خانواده عراقی را از چنگال تروریست های داعشی در استان الانبار نجات دادند.

فرماندهی عملیات الجزیره و البادیه اعلام کرد سه خانواده را از چنگال باندهای تروریستی داعشی در منطقه السحل در وادی حوران استان الانبار نجات داده است.

فرماندهی عملیات الجزیره همچنین از کشف و خنثی سازی 52 بمب و چهار موشک انداز تروریست های تکفیری در منطقه البوحیاه خبر داد.

فرار سرکردگان داعشی از مناطق درگیری به سمت موصل

فرماندهی عملیات مشترک اعلام کرد سرکردگان گروه تروریستی داعش از مناطق درگیری به سمت موصل گریختند.

عملیات نیروهای امنیتی علیه تروریست های تکفیری طی روز گذشته، ده‌ها کشته به جا گذاشت. بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی منطقه عملیاتی الانبار با هدف قرار دادن تجمع داعشی‌ها در منطقه البودعیج، ده‌ها تروریست را به هلاکت رساندند و بیش از 20نفر را هم زخمی کردند در این حمله، تعدادی از مخفیگاه‌های تروریست‌ها منهدم شد.
نظرات بینندگان