arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰

خودکشی یک بازیگر روی صحنه تئاتر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک بازیگر 19 ساله انگلیسی با خودکشی در جریان اجرای یک نمایشنامه تئاتر تماشاگرانی را که فکر می کردند، او در حال بازی در نقش خود است وحشت زده کرد.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه دیلی میل، این بازیگر جوان انگلیسی اخیرا در جریان اجرای یکی از نمایش​های تئاتر شهر اورگان (Oregon) انگلیس، چاقویی 6 اینچی را برداشت و چندین بار به شکم خود فرو کرد.

البته تماشاگران این نمایش که فکر می کردند "کیپ راستی واکر" در حال بازی کردن است، از واقعی بودن صحنه شگفت زده شده و به صورت ایستاده شروع به تشویق وی کردند. تنها چند دقیقه بعد زمانی که این بازیگر بی جان و بی رمق در میان خون غرق بود برخی از تماشاگران متوجه واقعی بودن قضیه شدند و به کمک وی شتافتند. اما آنها هرگز نتوانستند بازیگر 19 ساله را نجات دهند و وی با ضربات متعدد چاقویی که به خود وارد کرده بود جان داد.

گفته می​شود کیپ راستی واکر قبل از خودکشی روی صحنه تئاتر آهنگی را با این مضمون خوانده است که "از بابت تمام اشتباهاتم عذرخواهی می کنم".

از سوی دیگر، خودکشی این بازیگر انگلیسی سبب ایجاد ابهامات و سئوالات فراوانی درباره دلایل واقعی این اقدام شده است. البته برخی از دوستان این بازیگر تاکید دارند وی قبل از این اقدام به آنها درباره تمایلش به خودکشی خبر داده بود.

پرونده های بیمارستانی هم نشان می دهد کیپ راستی واکر چند وقت پیش به علت تهدیداتی که در زمینه خودکشی مطرح کرده بود در بیمارستان روانی بستری شده، اما پس از گذراندن دوره درمانش دوباره وارد جامعه شده بود.

نظرات بینندگان