arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴

فرنجیه نامزدی‌اش برای پست ریاست‌جمهوری لبنان را جدی دانست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس جریان "المرده" اعلام کرد: در روزهای اخیر اطلاعات زیادی از سوی منابع و محافل نزدیک به من به بیرون درز کرد اما ما تاکید می‌کنیم که اطلاعات زمانی مورد تایید است که از سوی شخص من باشد نه از سوی منابع.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، سلیمان فرنجیه، رئیس جریان المرده گفت: برخی مسائل منفی همگرایی یا واگرایی را مد نظر قرار می‌گیرند و ما امیدواریم که رسانه‌ها مسائل مثبت نه مسائل منفی را مطرح سازند.

وی در سخنانی پس از پایان جلسه گفتگو در عین التینه در واکنش به دیدارش با سعد حریری، رئیس جریان المستقبل گفت: هر شخصی باورهای خود را دارد اما آنچه که ما را در لبنان در کنار هم جمع می‌کند، این است که منافع مردم را در وهله نخست قرار دهیم.

فرنجیه پیرامون کاندیدا شدنش برای ریاست جمهوری لبنان گفت: تاکنون این مساله همچنان در پشت پرده مانده است، این طرحی جدی است، اما همچنان رسمی نیست و ما به گروه دیگر اطمینان داریم و زمانی که این مساله رسمی شود، ما هر چیزی را که لازم باشد، در پیش می‌گیریم.

وی افزود: کاندیدای نخست ما میشل عون، رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح است. اما گروه دیگر طرح جدیدی را داده است که ما با این طرح در زمان آن تعامل خواهیم کرد.

فرنجیه تصریح کرد: ما و میشل عون همواره در تماس هستیم و او در فضای آنچه که مطرح می‌شود، است، اما ما همچنان در آغاز راه هستیم و تایید می‌شنویم و تاکنون مخالفتی نشده است، اما این مساله رسمی نیست.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان