arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴

توقیف دو خودروی حاوی مواد منفجره در صنعا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیروهای امنیتی و کمیته های مردمی یمن روز پنجشنبه دو خودروی حاوی مواد منفجره را در استان صنعا پایتخت این کشور شناسایی و ضبط کردند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، نیروهای امنیتی و کمیته های مردمی یمن موفق شدند طی عملیاتی دو خودروی حاوی مواد منفجره را در استان صنعا شناسایی و ضبط کنند.

از سوی دیگر ارتش و نیروهای مردمی یمن توانستند طی حملاتی، پایگاه نظامی نهوقه عربستان واقع در نجران را به طور کامل به کنترل خود درآورد.

طی ماه های اخیر نیروهای ارتش و مردمی یمن با پیشروی در مناطق مرزی عربستان توانستند چندین پایگاه نظامی و مناطق مرزی را به کنترل خود در آورند.

در همین حال بمب افکن های عربستان و متحدانش در حملات امروز خود به مناطق مختلف استان صعده، 7 شهروند یمنی را به خاک و خون کشیدند.

به گفته یک منبع محلی جنگنده های عربستان، خودروی یکی از شهروندان یمنی را به هنگام عبور در منطقه القطینات در ناحیه باقم استان صعده هدف قرار دادند که در اثر آن با آتش گرفتن خودرو، 7 سرنشین آن کشته شدند.

عربستان و کشورهای هم پیمان آن از 26 مارس 2015(ششم فروردین) تاکنون صنعا پایتخت و دیگر شهرهای یمن را مورد تجاوز هوایی قرار می دهند و تاکنون هزاران یمنی را شهید و یا زخمی کرده اند و زیر ساخت های اصلی شهرهای یمن و مناطق مسکونی آن را تخریب کرده اند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: صعده ، یمن ، موادمنفجره ، جنگنده
نظرات بینندگان