arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴

ورود یک مرد ناشناس به داخل محوطه کاخ سفید/ زنگ خطر امنیتی را به صدا در آمد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تلویزیون سی ان ان گزارش داد که مردی پس از پریدن از روی میله های حفاظ وارد کاخ سفید شد و هرچند که دستگیریش خیلی زود صورت گرفت ولی با صدا در آمدن زنگ خطر امنیتی ساختمان ریاست جمهوری قفل شد.

شبکه خبری ای بی سی و واشنگتن پست گزارش داد که با وجود این دستگیری سریع ساختمان ریاست جمهوری بسته شده و همزمان با آن سرویس مخفی امریکا به پاکسازی امنیتی منطقه پرداخته و خیابانهای اطراف بسته شدند.

به گزارش خبرگزاری رویترز ، نمایندگان سرویس مخفی امریکا تا کنون از پاسخ دادن به تماسهای تلفنی برای هرگونه اظهار نظر خودداری کرده و پیام های پستی اینترنتی را نیز بی جواب گذاشتند.
این حادثه در روز شکرگزاری و در بحبوحه تشدید نگرانیهای امنیتی در امریکا و دیگر کشورهای غرب به دنبال حملات 13 نوامبر پاریس که 130 کشته برجای گذاشت، رخ داد.

داعش مسئولیت آن حملات را که یک سالن کنسرت ، یک ورزشگاه و چندین کافه را هدف قرار داده بود، پذیرفت .

اوباما براساس برنامه دیدار عمومی اش ، هنگام این حادثه در کاخ سفید بود. یک عکس عکاس رسمی کاخ سفید که پیشتر طی روز در اینترنت قرار گرفت نشان داد که اوباما در حال تماس های تلفنی با اعضای ارتش است .

واشنگتن پست به یکی از شاهدان استناد کرد که خود عکس هایی از این حادثه گرفته بود و عکس ها این مرد را که پرچم امریکا را به دور خود بسته بود هنگام پرش به داخل محوطه کاخ سفید نشان می داد.

سی ان ان گزارش داد که این مرد یک نامه سفید در دست داشت.
هویت وی هنوز فاش نشده است .

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان