arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۲۸۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴

اردوغان: درصورت اثبات همکاری با تروریسم استعفا می‌دهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رجب طیب اردوغان --  رئیس جمهور ترکیه – در مصاحبه با فرانس 24 اظهار داشت: "ما هرگز با سازمان های تروریستی همکاری اقتصادی نکرده ایم و هرگاه این مسئله ثابت شود، من از سمت خود استفعاء خواهم داد." اردوغان تاکید کرد: "در صورت اثبات همکاری های اقتصادی و تجارت با تروریست ها از سمت خود استعفا می کند."

شبکه تلویزیونی فرانس 24 پنجشنبه به طور اختصاصی با رجب طیب اردوغان مصاحبه کرد.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص هدف قرار گرفتن هواپیمای روسی و احتمال درگرفتن جنگ بین دو کشور روسیه و ترکیه گفت: "هواپیمای روسی وارد حریم هوایی ترکیه شده بود و به هشدارها توجه نکرده بود."
 
اردوغان تاکید کرد: "برای گفت و گو با پوتین – رئیس جمهور روسیه -- بارها برای تماس تلفنی تلاش کرده است، اما وی حاضر به گفت و گو نشده است. رئیس جمهور ترکیه گفت: "من هرگز با سازمان های تروریستی همکاری اقتصادی نکرده ایم و هرگاه این مسئله ثابت شود، از سمت خود استفعاء خواهم داد." وی مدعی شد: "روسیه درحال حاضر هماهنگ با رژیم سوریه عمل می کند و از این رژیم حمایت می کند. ایران نیز به همین ترتیب از رژیم سوریه حمایت می کند."
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
اردوغان جز دروغگویان غیر حرفهای است. ایشان فقط دروغ میگوید. یادم می اید چند سال پیش وقتی غزه بمباران می شود و در محاصره بود یکی دو کشتی ترکیه اسرائیل گرفته بود و اردوغان دروغگو میگفت من خودم سوار بر کشتی میشوم و محاصره را میشکنم.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
ماشاالله چه رويي دارد !!؟؟ اينهمه تانكر هاي نفتكش كه روسيه از بين برد ، مال عمه اش بوده و نه خودش پس !!؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
کور شی اردوغان ، اسد می ماند چون ابرقدرتهای ایران و روس می خواهند بماند تو برو با تروریست ها معامله کن
نظرات بینندگان