arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴

شیخ الاسلام:رکن آبادی یکی از موفق ترین سفیران جمهوری اسلامی ایران بود

مشاور امور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: زنده یاد رکن آبادی بلا شک یکی از موفق ترین سفیران جمهوری اسلامی ایران به شمار می رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش «انتخاب»،حسین شیخ الاسلام امروز (جمعه) در حاشیه مراسم استقبال از پیکر مرحوم غضنفر رکن آبادی در فرودگاه مهرآباد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: آل سعود با اشتباهات فراوانی که انجام می دهد به طور حتم با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد.

وی گفت: جنایات و بی کفایتی های آل سعود آن چنان مشهود است که هیچ پوشاننده ای نمی تواند آن را کتمان کند و نشان دهنده زوال آنها است.

وی در ادامه با تاکید بر توانایی های بسیار با ارزش سفیر سابق ایران در لبنان افزود: ایشان در صحنه لبنان بسیار موفق عمل کرد، چرا که جریان های سیاسی در آن کشور بسیار پیچیده است.

مشاور امور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی ایران افزود: مرحوم رکن آبادی کتابی در مورد انقلاب اسلامی ایران نوشته است که می تواند به عنوان یک کتاب مرجع بشمار رود.

وی در مورد شبهاتی که درباره فوت رکن آبادی وجود دارد نیز گفت: به طور حتم پس از آزمایش های ژنتیکی تمامی مسائل روشن خواهد شد.

شیخ الاسلام افزود: در همان بدو ورود پیکر ایشان این آزمایش ها صورت گرفته است و باید منتظر پاسخ پزشکان در این زمینه باشیم.

پیکر مرحوم رکن آبادی سفیرسابق ایران در لبنان، امروز طی مراسمی و در میان شعارهای مرگ بر آل سعود جمع کثیری از مردم وارد تهران شد و قرار است پس از نماز جمعه تهران در مصلی امام خمینی (ره) تشییع و پس از آن در محل امام زاده پنج تن ( لویزان) به خاک سپرده شود.

انتهای پیام /
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان