arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۸ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

خدمت‌رساني گسترده ايساكو به زائرين اربعين حسيني(ع)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نمايندگي‌هاي مجاز منتخب مجاز ايران خودرو در استان‌هاي ايلام و خوزستان، در طرح خدمت رساني به زائرين عتبات شريف عاليات، در كنار همكاران امداد خودرو ، به صورت شبانه‌روزي از دهم تا چهاردهم آذر ماه به خدمت رساني پرداختند.    

به گزارش ايكوپرس، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو، ايساكو با اعلام اين خير اظهار كرد: با توجه به حضور ميليوني زائران و طولاني بودن راه و حجم سنگين ترافيك، نمايندگان شهرهاي مرزي با حجم بالاي مراجعه مشتريان مواجه شدند و با تمام توان در دو شيفت، سعي كردند ذهنيت خوبي از اين سفر در ذهن مشتريان به جا بگذارند.

سيدرضا حسيني گفت: در اين راستا و جهت تسريع در ارائه خدمات با توجه به افزايش چند برابري مسافران، علاوه بر استادكاران نمايندگي‌هاي كشيك، اكيپ ويژه‌اي از مركز و ساير نمايندگي‌ها و استان‌هاي مجاور در شهرهاي مرزي حضور به هم رساندند.

مدير عامل ايساكو افزود: تعداد نمايندگي‌هاي طرح كشيك حوزه دفتر منطقه‌اي اهواز 18 نمايندگي بوده كه از اين تعداد 14 نمايندگي به صورت دوشيفت و 4 نمايندگي به صورت تك شيفت در حال خدمات‌رساني بوده‌اند.

حسيني در خصوص بيشترين علت مراجعه مشتريان به نمايندگي‌ها و تماس با امداد خودرو گفت: تا روز جمعه بيش از 900 خودرو به نمايندگي‌هاي شهرهاي مرزي مهران، چزابه و شلمچه مراجعه كردند و يا با امداد خودرو تماس گرفتند كه بارش شديد باران و ماندن در گل و لاي يكي از دلايل مهم اين درخواست‌ها بوده است.

وي افزود: در عين حال تصادفات، استفاده از قطعات تقلبي و بي‌كيفيت توسط مشتريان و مفقودي سوئيچ خودرو در كنار ساير ايرادها، جزو عمده علل مراجعه و تماس دارندگان محصولات ايران‌خودرو به اين نمايندگي‌ها بر شمرده شده است.

حسيني ادامه داد: همكاران دفتر منطقه‌اي اهواز براي بازرسي، نظارت و همكاري با نمايندگي‌هاي مذكور در شهرهاي مرزي مهران، سوسنگرد و خرمشهر مستقر شدند و در خدمت مراجعه‌كنندگان بودند.

وي در پايان اظهار كرد: اميدواريم طرح تحول در خدمت‌رساني كه براي اولين بار به صورت گسترده همزمان با مراسم عزاداري اربعين در نمايندگي‌ها اجرا شد و به نام مبارك سالار شهيدان متبرك شد، افزايش مشهود رضايت مشتريان را در بر داشته باشد و سرآغاز دوباره‌اي بر بهينه‌سازي كيفيت خدمت‌رساني باشد.

لازم به ذكر است در هفته پاياني ماه صفر و نيز شركت ايساكو طرح گسترده‌اي را به منظور خدمات رساني به زائرين حرم ثامن الحجج(ع) تدارك ديده است كه اخبار و جزييات آن از طريق رسانه ها اطلاع رساني خواهد شد.
نظرات بینندگان