arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰

فرود سخت هواپیمای احمدی نژاد به دلیل غبارالودی هوا

هواپیمای حامل رئیس جمهور ساعت 10:15 در فرودگاه سنندج به زمین نشست و مورد استقبال محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، شهبازی استاندار و حجت الاسلام حسینی شاهروردی نماینده ولی فقیه و شماری از مسئولین و مقامات ارشد استان قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به علت غبارآلود بودن آسمان کردستان هواپیمای رییس جمهور به سختی روی باند فرود آمد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از پانا، هواپیمای حامل رئیس جمهور ساعت 10:15 در فرودگاه سنندج به زمین نشست و مورد استقبال محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، شهبازی استاندار و حجت الاسلام حسینی شاهروردی نماینده ولی فقیه و شماری از مسئولین و مقامات ارشد استان قرار گرفت.

هواپیمای حامل رئیس جمهور در شرایطی به زمین نشست که هوای این استان غبارآلود بود و در این موقع از روز به ناچار تمام چراغ های فرودگاه روشن بود.

نیک زاد وزیر مسکن و سرپرست راه و ترابری، صادق محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی، ثمره هاشمی دستیار و مشاور ارشد رئیس جمهور و حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور از همراهان رئیس جمهور بودند.

احمدی نژاد پس از ورود به فرودگاه سنندج توسط فرزندان یک شهید که در وصف او جملاتی را بیان کرد مورد استقبال قرار گرفت و تعدادی از جوانان این استان با خواندن شعر کردی به احمدی نژاد خوشامد گفتند.

 محمود احمدی نژاد بعد از سخنرانی در جمع پرشور مردم استان کردستان در جمع آنها قرار گرفت و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد.

پسر جوانی برای دیدن رئیس جمهور و بیان مشکلات خود از روی دیوار ورزشگاه استقلال اویزان بود که رئیس جمهور بعد از دیدن وی گفت مراقب خودت باش که نیافتی و پسر جوان به او گفت دوست دارم به خاطر شما حتی از آسمان بیافتم و بعد از پایین آمدن وی، رئیس جمهور با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه مشکلات او را بررسی کرد.

رئیس جمهور قرار است تا دقایقی دیگر در جلسه کارگروه فرهنگ و هنر استان کردستان شرکت کند تا در آنجا تصمیمات لازم را برای پیشرفت فرهنگی این استان اتخاذ کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
0
1
... خلبان که تونست فرود بیاد
نظرات بینندگان