arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

ماجرای کرار و استقلال؛ به پایان آمد این دفتر...

بالاخره روز موعود فرا رسید و رضایت‌نامه جاسم کرار برای خروج از ایران صادر توسط افشارزاده صادر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش «انتخاب»، جاسم کرار ستاره‌ای است که خیلی زود خاموش شد. درخشش او در استقلال در زمین فوتبال محدود به این بود که در 26 بازی تنها 3 گل به ثمر برساند؛ اما در خارج از زمین او ستاره مطبوعات بود. هر روز خوراک تازه‌ای برای روزنامه‌ها می‌پخت و دردسر تازه‌ای برای باشگاه استقلال درست می‌کرد.

همه فکر می‌کردند با شرایط سال گذشته کرار او امسال راهی کشور خودش می‌شود و برای یکی از تیم‌های لیگ عراق توپ می‌زند؛ اما اشتباه استراتژیک پرویز مظلومی و شناخت غلط او از کرار باعث شد تا این بازیکن یاغی عراقی یک سال دیگر در ایران بماند و یک سال دیگر به توهین به فوتبال ایران ادامه بدهد. موضوعی که البته ضرر مالی هنگفتی هم به استقلال زده است؛ هر چند بهرام افشارزاده گفته این جدایی هیچ ضرری برای استقلال نداشته است؛‌اما باور این موضوع کمی سخت است.

او سال گذشته فوتبال ایران را مسخره خوانده بود و امسال هم با لحنی تحقیرآمیز گفته «من قهرمان آسیا شدم؛ بازیکنان استقلال چی؟» مصاحبه‌ای که باعث شد بازیکنان استقلال به شدت علیه او جبهه بگیرند و به نوعی او کار خود را با این مصاحبه یک سره کرد. امید ابراهیمی حتی گفت که کرار به کادر فنی بی‌احترامی می‌کرد و از همه هم بیشتر پول گرفته بود؛‌ اما حالا بدون او در صدر جدول هستیم.

شب گذشته بالاخره داستان استقلال و کرار بعد از بازگشت این هافبک عراقی از برف‌بازی در فشم و جلسه در باشگاه استقلال تمام شد. این پایان یک قصه غم انگیز برای فوتبال ایران است. ماجرایی که یک بار داشت با کتک‌کاری جباری و کرار به اتمام می‌رسید اما مدیران فوتبالی نگذاشتند تا او در ایران بماند و کارش به کتک‌زدن داور و فحاشی به تماشاگر و هر چه که فکرش را بکنید انجام بدهد و بعد برود.

حالا افشار زاده بالاخره کار خودش را کرد. در حالی که مظلومی مدام اصرار به ماندن کرار داشت؛ بهرام افشار زاده در دو جلسه کار را یکسره کرده و یک بلیط یک‌طرفه به سمت عراق برای او گرفته است. اتفاقی که می‌تواند ماندن استقلال در صدر جدول را کمی تضمین کند و حاشیه‌ها را از این تیم دور کند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان