arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۶۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

سوال محمد شریعتمداری از مخالفان برجام:از مشکلات اقتصادی و فقر و فحشا لذت می برید؟

محمد شریعتمداری از جمله مردان کم حرف کابینه است. این‌بار اما برخی خوشحالی و ابراز احساس‌ها از به موفقیت نرسیدن برجام صدای او را هم درآورده است تا از آنها بپرسد که راز خوشحالی‌شان در چیست و آیا این دسته از افراد از بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی کشور لذت می‌برند؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش «انتخاب»، محمد شريعتمداري در صفحه شخصي‌اش در شبكه اجتماعي اينستاگرام نوشت: راز خوشحالي اين جماعت از پرت‌شدن «برجام در پرتگاه» چه مي‌تواند باشد؟ اگر نظر اين جماعت اين باشد كه برجام مشروط، سند ننگيني است و به اين جهت از افتادنش به پرتگاه خوشحالند! كه اين توهين آشكاري به مجلس شوراي اسلامي و شوراي امنيت ملي نظام است! كه آن را لازم دانسته و تصويب كرده‌اند!
اگر چنين نيست و چون افتادن برجام به پرتگاه را معادل قطعيت ادامه تحريم‌هاي وحشيانه دشمن و رانت‌خواري زالوصفتاني نظير «ب – ز» و همراهان و مسببان آن مي‌دانند و از اين بابت خوشحالند كه اين هم باز اعتراف عجيب و بي‌نظيري است! واگر اين دو نيست چرا اين جماعت اينقدر براي زمين‌خوردن برجام مشروط ذوق‌زده دقيقه‌شماري مي‌كنند؟

وي در ادامه نوشت: آيا خوشحالي اين جماعت در رنج و عذاب ملت مسلمان ايران است؟ آيا اينها از بي‌ثباتي سياسي و اقتصادي كشور و در نتيجه تعطيلي كامل واحدهاي توليدي و سرمايه‌گذاري و نشاط اقتصادي و مآلا توسعه فقر و بيكاري و فساد و فحشا و... لذت مي‌برند؟ آيا اين جماعت مرد جنگ با دشمن و مخالف هر گونه سند آتش‌بس حتي موقت، حتي به تشخيص و صلاحديد رهبري نظام، حتي به عنوان يك تاكتيك جنگي براي تقويت قوا و آماده جانبازي و جان‌فشاني در راه آرمان‌هاي اسلام و قرآن حتي جلوتر از رهبري نظام اسلامي هستند!؟

انتهای پیام/
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
6
1
حرف ما این ست که راه برطرف کردن این مشکلات داخل است باید فکر جدی کرد
parsa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
8
احسنتم با شما موافقم جناب شریعتمداری.
نظرات بینندگان