arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

وزیر جنگ اسرائیل: یک جنگنده روسیه وارد حریم هوایی‌مان شده بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تایید اینکه اخیرا یک جنگنده روس وارد حریم هوایی این رژیم شده، گفت، این مساله بدون بروز حادثه‌ای حل‌وفصل شد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با رادیوی این رژیم گفت: یک جنگنده روسیه به طور جزئی و به میزان یک مایل (1.6 کیلومتر) حریم هوایی ما را نقض کرد اما این مساله فورا حل‌وفصل شد و جنگنده روس بار دیگر به سمت سوریه بازگشت.

وی ادامه داد: این رخداد ظاهرا ناشی از اشتباه خلبان این جنگنده بود که در نزدیکی بلندی‌های جولان پرواز می‌کرد.

یعالون یادآور شد که اسرائیل و روسیه هماهنگی‌هایی صورت داده‌اند تا از درگیری بر سر سوریه اجتناب کنند و این توافق شامل یک خط تلفن مستقیم و تبادل اطلاعات می‌شود.

وزیر جنگ اسرائیل در عین حال تاکید کرد: هواپیماهای روسی نمی‌خواهند به ما حمله کنند و به همین دلیل ما نباید به طور خودکار به آنها واکنش نشان دهیم و هنگامی که اشتباهی رخ می‌دهد آنها را سرنگون کنیم.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در ماه سپتامبر مذاکراتی در شهر مسکو داشتند و درباره اجتناب از درگیری‌های تصادفی بحث کردند.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
0
شما اونقدر عاقلید که دشمنان دیروزی خودتون را برعلیه ما ایران شورانده اید( بعلت عدم گفتگوی موثر ما با کشورهای همسایه است ).اینم از ترکیه قسمتی از پیشرفتش مدیون جنگ ایران و عراقست ببینید چقدر به کشور اولا مسلمان و در آخر سر متحد ما سوریه چه بلای می آورد
نظرات بینندگان