arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴

ترکیب پرسپولیس برابر نفت تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرسپولیس تا دقایقی دیگر در دیداری حساس برابر نفت تهران در استادیوم تختی قرار خواهد گرفت و برانکو ایوانکوویچ در اولین تقابل خود با علیرضا منصوریان در فوتبال ایران به دنبال تداوم شکست ناپذیری اش است. سرمربی کروات پرسپولیس که با تعداد زیادی بازیکن مصدوم و محروم به ایستگاه سیزدهم لیگ رسیده است ترکیب 11 نفره اش برای دیدار با نفت تهران را انتخاب کرد.

سوشا مکانی به عنوان شماره یک در این بازی درون دروازه سرخ ها قرار خواهد گرفت و بعد از بسته نگه داشتن دروازه اش در بازی قبلی امید به تکرار آن دارد.

خط دفاعی چهارنفره این تیم با توجه به مساعد شدن شرایط محسن بنگر بدون تغییر نسبت به دیدار گذشته خواهد بود و محمد انصاری در جناح چپ و رامین رضاییان در سمت راست خط دفاعی در کنار علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر به میدان خواهند رفت.

در روزی که کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت پرسپولیس را همراهی نمی کند، برانکو مهرداد کفشگری را هم در لیست خود قرار نداد تا احمد نوراللهی که هفته سختی را برای بهبود مصدومیت مچ پای خود پشت سر گذاشت در این بازی در کنار میلاد کمندانی قرار گیرد.

محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده به عنوان دو وینگر تکنیکی سمت راست و چپ پرسپولیسی ها در تلاش برای ایجاد موقعیت برابر هم تیمی های خود در برابر نفت خواهند بود و مهدی طارمی به عنوان آقای گل فعلی لیگ با 7 گل زده در کنار علی علیپور، جوانترین گلزن دربی قرار خواهد گرفت و امیدوار به افزایش تعداد گل های خود خواهد بود.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا نورمحمدی (C)، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و علی علیپور.

دیدار دو تیم نفت تهران و پرسپولیس از ساعت 15 امروز و در استادیوم تختی برگزار خواهد شد.




منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان