arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

فاطمه رجبی: احمدی‌نژاد ‫تبعیت از ولایت نکند جلویش می‌ایستیم‬

فاطمه رجبی با بیان اینکه احمدی‌نژاد بر اساس گفتمان مهدویت و گفتمان انقلاب اسلامی روی شانه‌های جریان حزب‌الله قرار گرفت و به نهاد ریاست جمهوری رسید، گفت: منظور از حزب‌الله جریان سیاسی خاصی نیست، بلکه منظور حزب‌الله غیرمصطلح یعنی تمامی مردم مومن، هیأتی و مذهبی ایران اسلامی.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت: فاطمه رجبی با بیان اینکه احمدی‌نژاد بر اساس گفتمان مهدویت و گفتمان انقلاب اسلامی روی شانه‌های جریان حزب‌الله قرار گرفت و به نهاد ریاست جمهوری رسید، گفت: منظور از حزب‌الله جریان سیاسی خاصی نیست، بلکه منظور حزب‌الله غیرمصطلح یعنی تمامی مردم مومن، هیأتی و مذهبی ایران اسلامی.

وی با بیان اینکه محبوبیت امروز احمدی‌نژاد نیز به خاطر گفتمان مهدویت و گفتمان انقلاب اسلامی است، افزود: این محبوبیت تا زمانی ادامه خواهد داشت که جریان حزب‌الله شانه از احمدی‌نژاد خالی نکرده باشد، چرا‌که گفتمان عدالت‌خواهی و مهدویت احمدی‌نژاد با حضور ملت حزب‌الله در صحنه معنا پیدا می‌کند.

این کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه جریان انحرافی در کشور قصد دارد القا کند که احمدی‌نژاد گفتمان مهدویت و عدالت‌خواهی را به وجود آورده است، تصریح کرد: در کتاب رنسانس اسلامی ۸۴ نوشته‌ام که گفتمان مهدویت در نزد ملت حزب‌الله از ابتدا وجود داشت اما آقای خاتمی و آقای هاشمی به اذعان خود آمریکایی‌ها از این گفتمان حمایت نکردند اما چون آقای احمدی‌نژاد نام این گفتمان را شعار تبلیغاتی خود قرار داد، ملت حزب‌الله به او رأی مثبت داد.

رجبی ‌با بیان اینکه ملت حزب‌الله هیچ‌گاه با هیچ فردی و هیچ جریانی عقد اخوت نبسته‌ است، گفت: ‌برای حزب‌الله فقط اصول و معیار مهم است و تا زمانی که افراد مطابق با این اصول و معیارهای ارزشی باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت اما اگر زمانی افراد از این اصول عدول کنند، ملت حزب‌الله تضمینی برای حمایت از این افراد ندارند.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد در برخی اصول غیرقابل انتظار عمل کرده است، گفت: آقای احمدی‌نژاد بداند اگر بخواهد مطابق با اصول گفتمان مهدویت و عدالت‌خواهی که تبعیت از ولی فقیه و مقام معظم رهبری محور آن است، عمل نکند قطعا از بهشت حزب‌الله خارج خواهد شد و جریان حزب‌الله نه تنها او را طرد خواهد کرد بلکه موضعی صریح و شفاف علیه او اعمال خواهند کرد.

نویسنده کتاب احمدی‌نژاد معجزه هزاره سوم با بیان اینکه ملت حزب‌الهی ایران تا ‌هنگام تبعیت احمدی‌نژاد از ولی فقیه، او را روی شانه‌های خود نگه خواهند داشت، گفت: آقای احمدی‌نژاد تصور نکند که ۲۵ میلیون رأی دارد و این افراد به خاطر شخص احمدی‌نژاد به او رأی داده است. نه این طور نبوده است چراکه ملت به خاطر گفتمان انقلاب اسلامی به احمدی‌نژاد رأی دادند و هر زمان که گفتمان را در خطر ببینند، علیه جریان متهاجم به گفتمان انقلاب بسیج خواهند شد.

رجبی با بیان ‌اینکه یک جریان انحرافی با هدف منحرف کردن دولت از گفتمان انقلاب اسلامی در بین خودی‌ها نفوذ کرده است،‌ گفت که باید هشدارهای دلسوزان انقلاب از جمله آیت‌الله مصباح‌یزدی را جدی بگیریم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
1
15
باز فاطی جون پيداش شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
1
15
به قول رییس جمهور: 2 کلمه هم از مادر عروس
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
2
4
این خانم چرا خودش رو قاطی هر چیزی می کنه. به شما چه مربوطه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
1
2
نه بابا. تا چند وقت پیش که ایشون معجزه هزاره سوم بودن. چی شد مورد غضب واقع شدن. ..
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
1
2
فاطی کماندو تو عددی نیستی ...
نظرات بینندگان