arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نفت تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و نفت تهران با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، نفت تهران از ساعت 15 در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. تک گل این دیدار را میلاد کمندانی در دقیقه 41 به ثمر رساند.

در این دیدار پرسپولیسی‌ها بازی به مراتب بهتری را نسبت به حریف خود به نمایش گذاشتند و توانستند چند فرصت خوب روی دروازه حریف خلق کنند اما واکنش‌های خوب علیرضا بیرانوند اجازه نداد دروازه نفت باز شود.

نیمه نخست

دقیقه 6 حرکت خوب میلاد کمندانی در محوطه جریمه نفت تهران باعث شد مهدی طارمی با علیرضا بیرانوند تک به تک شود اما قبل از اینکه طارمی به توپ برسد بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه 17 باز هم حرکت خوب یاران پرسپولیس باعث شد مهاجم این تیم با دروازه‌بان نفت تک به تک شود. این بار علی علیپور با بیرانوند تک به تک شد اما واکنش خوب بیرانوند اجازه نداد که دروازه این تیم باز شود.

دقیقه 31 رامین رضاییان درون محوطه جریمه نفت این فرصت را داشت که دروازه این تیم را باز کند اما ضربه او را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 38 پرسپولیسی‌ها حرکت خوبی را از سمت چپ آغاز کردند و با پاس خوب میلاد کمندانی، رامین رضاییان فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه نفت به دست آورد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: روی پاسی که فرشاد احمدزاده برای میلاد کمندانی ارسال کرد او درون محوطه جریمه یک فرصت خوب به دست آورد و با یک ضربه زیبا دروازه نفت تهران را باز کرد تا شاگردان برانکو بالاخره گل نخست را به ثمر برسانند.

پس از گل پرسپولیس شوت آلویس نانگ در سمت چپ دروازه پرسپولس پس از برخورد به مدافعان این تیم به طور اتفاقی به دیرک دروازه اصابت کرد اما در بازگشت بازیکنان نفت در گلزنی ناموفق بودند.

برای نفت علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیامک کوروشی، حمید بوحمدان، وحید امیری، پیام صادقیان، سعید لطفی، محمد دانشگر، آلویس نانگ، رضا علیاری و ایمان مبعلی به سرمربی‌گری علیرضا منصوریان به میدان رفته است.

در سوی مقابل برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، سوشا مکانی، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، محمد انصاری، میلاد کمندانی، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، علی علیپور و محسن مسلمان را در ترکیب ابتدایی خود قرار داده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان