arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴

برانکو: بیش از اندازه موقعیت از دست می‌دهیم/ خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم!

برانکو ایوانکوویچ پس از توقت تیمش مقابل نفت تهران گفت: باید به بازیکنانم به خاطر جنگندگی در بازی به نمایش گذاشتند تبریک بگویم. اما متاسفانه در دیداری که باید از هر جهت پیروز می‌شدیم به موفقیت نرسیدیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش بیش از اندازه موقعیت‌ها را از دست می‌دهد. او گفت که جا دارد خدا را شکر کنیم که حداقل یک امتیاز گرفتیم.

برانکو: بیش از اندازه موقعیت از دست می‌دهیم/ خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم!برانکو ایوانکوویچ پس از توقت تیمش مقابل نفت تهران گفت: باید به بازیکنانم به خاطر جنگندگی در بازی به نمایش گذاشتند تبریک بگویم. اما متاسفانه در دیداری که باید از هر جهت پیروز می‌شدیم به موفقیت نرسیدیم.

وی افزود: این یک واقعیت است که تیم ما بیش از اندازه موقعیت‌ها را از دست می‌دهد.

برانکو ایوانکوویچ با اشاره به اینکه پرسپولیس بیش از اندازه شانس‌هایش را از دست می‌دهد گفت:‌ نهایتا می‌دانیم که اگر فرصت‌ها را از دست دهیم گل می خوریم. جا دارد خدا را شکر کنیم که حداقل یک امتیاز گرفتیم. فرصت‌های گل زیادی را از دست دادیم و پنالتی‌مان نیز به هدر رفت و در نهایت گلی خوردیم که نباید می‌خوردیم و از روی یک پرتاب اوت دروازه‌ ما باز شد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تیم نفت بابت جنگندگی‌اش در این دیدار تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم تماشاگران یک بازی پرهیجان دیدند. ما باید با کار و اعتماد به نفس کار خود را پیش ببریم و فرصت دهیم بازیکنان‌مان رشد کنند.

برانکو افزود: قبول کنید که تیم ما امروز بسیار جوان بود. به جز بنگر و نورمحمدی سایر بازیکنان ما زیر 24 سال سن داشتند و قطعا در آینده نزدیک کم و کاستی‌های موجود از بین خواهد رفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل بازیکن جدیدی جذب پرسپولیس می‌شود یا خیر؟ گفت: در نیم فصل به سختی می‌شود بازیکن باکیفیتی را جذب کرد چرا که بازیکنان خوب معمولا در این برهه قرارداد دارند. با این حال باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود.


منبع: ایسنا
برچسب ها: امتیاز ، جنگندگی ، گل ، دروازه
نظرات بینندگان