arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

کاشانی: فکر می کنید که دایی در حال بشکن زدن است؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شما فکر می‌کنید کدام مربی می‌تواند پرسپولیس را نجات دهد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شما فکر می‌کنید کدام مربی می‌تواند پرسپولیس را نجات دهد؟
به گزارش انتخاب؛ پس از اینکه حبیب کاشانی قصد خروج از ورزشگاه را داشت شماری از هواداران پرسپولیس وی را دوره کردند و همچنان به گلایه های خود در مورد این شکست ادامه دادند و در خصوص ناکامی های پرسپولیس با وی به صحبت پرداختند.

یکی از هواداران رو به سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: " اگر می خواهی سال بعد هم پرسپولیس را این طور ببندی، نبند "


در ادامه این گفت و گوها کاشانی وقتی دید که گلایه های هواداران از دایی تمامی ندارد گفت: شما فکر می کنید که دایی در حال بشکن زدن است و خوشحالی می کند؟ شما فکر می کنید کدام مربی می تواند پرسپولیس را نجات دهد؟

یکی دیگر به کاشانی خرده گرفت که چرا سالی که پرسپولیس قهرمان شد این تیم را به هم زد؟
دیگری گفت اگر می خواهی علی دایی را حفظ کنی از هم اکنون برنامه هایش را بگیر و هودار دیگری می گفت اگر نمی خواهی علی دایی را حفظ کنی مربی فصل بعد را از حالا معرفی کن.

کاشانی در بخشی از گفت و گوی خود به هواداران گفت: مگر من مازیار زارع و غلامرضا رضایی را خواستم؟ اینها را خود دایی می خواست.
درحالی که گلایه های هواداران پرسپولیس تمامی نداشت اطرافیان کاشانی وی را از آنها جدا کردند.

پس از این ماجرا خبرنگار ورزشی فارس که تا آن موقع منتظر مانده بود تا بتواند با حبیب کاشانی صحبت کند از سرپرست باشگاه پرسپولیس خواست با او صحبت کند اما کاشانی در پاسخ گفت با دوربین تلویزیونی صحبت کرده و دیگر با کسی مصاحبه نمی کند.
این در حالی بود که بعد از پایان مسابقه فقط یکی از دوربین ها با نظر کاشانی داخل جایگاه "VVIP " رفت و درب برقی به روی بقیه بسته شد.

خبرنگار فارس در ادامه به سرپرست پرسپولیس گفت: خبرنگار با خبرنگار چه فرقی می کند که کاشانی گفت شرمنده ام و صحبت نمی کنم. بدین ترتیب سرپرست باشگاه پرسپولیس از پاسخگویی درباره شکست پرسپولیس طفره رفت.

نظرات بینندگان