arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۲۰۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

فرمانده "نیروی قدس سپاه" در کوه‌ها به دنبال چه می‌گردد؟/ "سرلشکر سلیمانی" همچنان سر خط خبرها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
میزان نوشت: چندی است که رسانه‌های دشمنان جبهه مقاومت به موازات شکست و هزیمت پیاده نظام‌های تروریست در محورهای سوریه و عراق، خط خبری مجروح شدن سردار سلیمانی را در دستور کار قرار داده‌اند.

سال 76 بود که مقام معظم رهبری در دیدار اعضا و مسئولان ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و ۸ هزار شهید استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، خطاب به سردار قاسم سلیمانی، فرمودند: "خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید، شما شهید زنده هستید، بله، شما هم شهیدید،شما بارها در میدان جنگ به شهادت رسیدید". همچنین مقام معظم رهبری در سال 84 در جریان سفر خود به استان کرمان در دیدار با خانواده‌های شهدای این استان بار دیگر سردار سلیمانی را شهیدی زنده خطاب کردند و فرمودند:"خداى متعال خواست اینها زنده بمانند و برکاتشان براى کشورشان و دنیاى اسلام ادامه پیدا کند".

اما به واقع که این فرموده رهبری امروز به منصه ظهور رسیده است و در شرایطی که دنیای جور و استکبار با صرف هزینه‌های هنگفت به تجهیز و تسلیح تروریست‌ها و گروه‌های افراطی برای آشوب‌افکنی و جنگ افروزی در منطقه غرب آسیا مشغولند، این سردار سلیمانی است که با مشاورت‌ها و تدابیرش، نقشه های طراحی شده در اتاق‌های فکر واشنگتن،لندن و تل‌آویو را خنثی می‌کند و مانع از تاراج و یغمای ملل مسلمان توسط مزدوران غرب وحشی می‌شود.

در "آمرلی"، "جرف الصخر"، "تکریت"، "الحویجه"،"سنجار"،"حمص"،"العیس" و سایر مناطقی که در ماه‌های اخیر از چنگ متوحشین داعشی(به نیابت از اربابان آمریکایی و صهیونیست شان) رها شده است، رد و اثری از رشادت‌ها و تدابیر نظامی سردار قاسم سلیمانی نمایان است.

اما چند وقتی است که دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان جبهه مقاومت به موازات شکست و هزیمت پیاده نظام‌های تروریست و تکفیری شان در محورهای سوریه و عراق، خط خبری مجروح شدن سردار سلیمانی را در دستور کار قرار داده‌اند تا با این حربه ضمن تحت‌الشعاع قراردادن وضعیت روحی و روانی مجاهدان خدا، توازن معادلات سیاسی را به نفع خود برهم بزنند.

حدود دو هفته پیش بود که برخی رسانه‌های وابسته به دربار سعودی و همچنین بوق‌های رسانه‌ای صهیونیست شایعه مجروح شدن سردار سلیمانی را در سطح وسیع منتشر کردند و چنین القاء کردند که سردار سلیمانی به همراه چندتن از همرزمانش در منطقه‌ای در حلب سوریه مجروح شده است؛ این فضاسازی خبری در شرایطی که در ماه‌‎های اخیر شمار شهدای ایرانی مدافع حرم در جبهه سوریه افزایش یافته،افکار عمومی و دوستداران جبهه مقاومت را تا حدودی نگران وضعیت سلامت سردار سرافراز سپاه اسلام کرد. در واقع رسانه‌های دشمنان جبهه مقاومت با تمسک به یک حربه تبلیغاتی تلاش داشتند تا با شایعه‌سازی پیرامون جراحت سردار سلیمانی، مجاهدان جبهه مقاومت را از لحاظ روحی و روانی تضعیف کنند.

پس از این شایعه‌سازی مغرضانه، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر مجروحیت سردار قاسم سلیمانی را تکذیب کرد و گفت وی در سلامت کامل به سر می برد؛ مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی در سلامتی کامل به سر می‌برد و شاداب، پرانرژی و پرقدرت در حال کمک به مقاومت اسلامی سوریه و عراق برای مقابله با تروریستی‌های تکفیری است و اخبار مجروحیت وی کذب و دروغی در راستای تأثیرگذاری بر افکار عمومی و جبهه مقاومت است.

اما مصاحبه کوتاه اخیر سردار قاسم سلیمانی با یکی از پایگاه‌های خبری جبهه مقاومت و تاکید وی بر مجاهدت و شهادت طلبی، بیانگر شادابی و روحیه بالای این سردار سرافراز سپاه اسلام است که ضمن تزریق قوت قلب به مجاهدان حاضر در جبهه مقاومت و دوستداران دعاگوی آن‌ها، باطل السحری بر شیطنت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی معاندان و متخاصمان جبهه مقاوت است.

 البته فضاسازی دشمنان و شایعه پراکنی آن ها پیرامون مجروح شدن سردار سلیمانی مسبوق به سابقه است؛ پیش از این نیز هرگاه که داعشی‌ها در نبرد میدانی عرصه را تنگ می دیدند به فضای رسانه‌ای و مجازی متوسل می‌شدند و به تعبیری رویاها و آرزوهایشان را در قالب خبر به جهانیان عرضه می کردند؛ دی ماه سال گذشته بود که برخی رسانه‌های غربی و عربی وابسته به کاخ‌نشینان مرتجع، خبری را مبنی بر زخمی شدن سردار سلیمانی در سامرا در جریان عملیات انتحاری داعش منتشر کردند؛ خبری که بلافاصله از سوی مسئولان کشورمان تکذیب شد و حسین امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقای وزارت امور خارجه نسبت به آن واکنش نشان داد. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
2
62
خداوند به حق این روزهای عزیز و گرامی سردار سپاه اسلام را از کلیه بلایا حفظ نماید.او عزیز شیعیان است و خار چشم صهیونیست و داعش
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
2
46
خداوند این فرمانده عزیز . شجاع وسرافراز را در ظل توجهات حضرت ولی عصر ع محافظت فرماید .انشاالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
2
47
خداوند پشت و پناه سرداران عزیز اسلام باشد
ناشناس
|
Italy
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
4
47
ایران سرزمین قاسم سلیمانی هاست...
ایران سرزمین باکری و همت هاست..
ایران سرزمین عباس دوران هاست...
سردار قاسم سلیمانی خداخواست شما برای تمام جهان زنده بمانید...
خداوند خواست شما را اینچنین عزت دهد...
شما در قلب تمام جهانیان هستید...
همگان در جهان از شما به نیکی یا می کنند...
پارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
1
27
بنازم این شیر مرد را
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
1
14
شیرمرد خداهمیشه پشت پناهت باشه دوست داریم سردار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
1
خدا پشت وپناهت سردار
نظرات بینندگان