arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴

آتش در یک مجتمع مسکونی در دولت‌آباد/ ۲۲ نفر گیر افتادند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 22 تن از حریق یک مجتمع مسکونی 24 واحدی در دولت آباد خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 13:45 دیروز خبر وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه نردبام و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در دولت آباد اعزام کرد. .

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک مجتمع مسکونی 6 طبقه 24 واحدی رخ داده و کانون حریق واحدی در طبقه سوم این ساختمان است که دود زیادی طبقات را فرا گرفته و شعله های آتش نیز در حال سراییت به طبقات بالایی و واحدهای مجاور بود. .

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان عملیات نجات و اطفای حریق را یه شکل همزمان آغاز کردند، گفت: یک گروه از آتش نشانان دو مرد حدودا 35 ساله که در واحد حریق گرفتار شده بودند نجات داده و با توجه به این مقداری سوختگی داشتند برای مداوا به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند. .

به گفته ملکی گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز حدود 20 تن از ساکنان این ساختمان را خارج کردند و به محلی امن انتقال دادند. .

وی با بیان اینکه مدتی بعد شعله های آتش در این واحد مسکونی مهار و از سرایت آن به اماکن دیگر جلوگیری شد؛ گفت: پس از آن نیز آتش نشانان حریق را بطور کامل اطفا کرده و پس از ایمن سازی محل در ساعت 15:29 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان