arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴

رئيس فدراسيون وزنه برداري : درهای فدراسیون به روی رضازاده و کوروش باقری باز است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس فدراسيون وزنه برداري با تاکید بر اینکه سرمربی تیم ملی با وجود نتایج اخیر مورد حمایت است گفت: درهاي اين فدراسيون بر روي حسين رضازاده و كورش باقري و هرکسی که بتواند به این رشته کمک کند باز است.

على مرادى ضمن بیان این مطلب افزود: تيم ملى وزنه برداری نتايج خوبى در آمريکا کسب نکرد اما شرايط نامناسبى به ما تحميل شده بود. ما مى توانيم در آينده و المپيک به لطف خدا به نتايج خوبى دست پيدا کنيم.

رئيس فدراسيون وزنه بردارى در خصوى اينکه با توجه به پانزدهم شدن تيم ملى آيا در نظر دارد تغييرى در کادر فنى داشته باشد، گفت: ما با قدرت از سرمربى تيم ملى حمايت مى کنيم. البته با چند مشاور خارجى گفتگو کرده ايم که بزودى با يکى از آنها به نتيجه خواهيم رسيد.

"آيا اين امکان وجود دارد کورش باقرى به تيم ملى بازگردد؟" على مرادى که در برنامه پنجشنبه شب «سپاس» شبکه سوم حضور پیدا کرده بود با کمى تامل در پاسخ به اين پرسش گفت: ما قبلا گفته ايم درهاى تيم ملى به روى همه باز است. حتى خود حسين رضازاده هم اگر بتواند کمک کند مى تواند به فدراسيون بيايد.

وى افزود: بحث ما روز پاک است و در اين شش  ماه که از حضور من در فدراسيون مى گذارد تا به حال چندين آزمايش خون و ادرار گرفته ايم تا مبادا مشکل دوپينگ وجود داشته باشد.

مرادى تصريح کرد: ما از مربيان داخلى خود آقايان توکلى،  حسين برخواه و سجاد انوشيروانى در تيم هاى ملى حمايت مى کنيم و از مشاور در کنار ايشان استفاده خواهيم کرد.

رئيس فدراسيون وزنه بردارى گفت: ما نبايد به مقوله وزنه بردارى رويکرد گلخانه اى داشته باشيم. در همين خصوص با نهادهايى مثل آموزش و پرورش گفتگو کرده ايم.

مرادى در پايان گفت: ما جام فجر را در پيش داريم و بايد از اين رشته به عنوان يک پروژه ملى حمايت شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان