arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

گزارش تمرین تیم امید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تمرین تیم فوتبال امید کشورمان عصر امروز با حضور تمام اعضای تیم در اردوی ترکیه پیگیری شد.
 

به گزارش تسنیم، تمرین نوبت عصر تیم امید در اردوی آماده‌سازی ترکیه از ساعت 16.30 به وقت محلی آغاز شد.

در این تمرین بازیکنان ابتدا زیر نظر "کن استید" به گرم کردن پرداختند‌، مربی بدنساز استرالیایی تیم امید، به روال گذشته تمرینات متنوع و با کیفیتی را طراحی کرده بود که رضایت بازیکنان را در پی‌داشت‌، ضمن این که دروازه‌بان‌های تیم امید نیز زیر نظر سعید عزیزیان به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

بعد از گرم کردن نوبت به انجام حرکات ترکیبی و ارسال پاس‌های کوتاه و متوالی رسید که در گروه و زیر نظر خاکپور و طباطبایی برگزار شد، در این بخش بازیکنان در زمین‌هایی که چند آدمک در آن تعبیه شده بود، حرکات ترکیبی را در دستور کار داشتند.

در بخش اصلی تمرین که در نیمه جنوبی زمین و‌ زیر نور برگزار شد، پاس‌های ترکیبی، ارسال از جناحین و ضربه زدن به سمت دروازه دستور کار بازیکنان بود، در این تمرین دروازه بان های حاضر در اردو نیز به صورت چرخشی درون دروازه قرار گرفتند.

حسین کنعانی و حسین مرادمند دو مدافع میانی تیم امید نیز با پوشیدن کاور بنفش، وظایف دفاعی خودشان را انجام می‌دادند.

این بخش از تمرین با جدیت خاصی برگزار شد و محمد خاکپور بارها بر این نکته تاکید داشت که بازیکنان در شرایط مسابقه، خودشان را تصور کنند و با نهایت دقت برنامه تاکتیکی را اجرا کنند. محمد مایلی کهن مدیرفنی و مجتبی تقوی مشاور فنی تیم امید نیز بر عملکرد ملی پوشان نظارت دقیق‌ و جدی داشتند.

بازیکنان در پایان تمرین، زیر نظر کن استید به سرد کردن پرداختند و سپس راهی هتل شدند.

نظرات بینندگان