arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

شوک برای بایرن: آلابا امسال برنمی‌گردد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع ثابت بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت تا ژانویه 2016 قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

 بایرن مونیخ داوید آلابا را تا آخر دور رفت فصل جاری از دست داد. پپ گواردیولا در آُستانه دیدار تیمش مقابل بروسیا مونشن‌گلادباخ با تایید این خبر، گفت:" فکر می‌کردیم مصدومیت او فقط مدت کوتاهی به طول بینجامد. اما امروز پزشکان تیم اعلام کردند او نمی‌تواند تا پایان سال جاری ما را همراهی کند. حال من امیدوارم بتواند حداقل از ژانویه به ترکیب تیم بازگردد. تا آن زمان از یوشوا کیمیچ استفاده خواهم کرد." او در پاسخ به این سوال که از دست هویبرگ ناراحت شده، هم گفت:" تا اندازه‌ای بله!"
گفتنی است پی‌یر امیل هویبرگ ،هافبک دانمارکی شالکه، فصل قبل پیراهن بایرن را بر تن می‌کرد اما در پی نارضایتی از آنکه جایگاهی در تفکرات گواردیولا نداشت تصمیم به ترک مونیخ گرفته بود و در نهایت هم با انتقالی قرضی رهسپار گلزن‌کرشن شد. او در بازی اواخر نوامبر شالکه مقابل تیم سابقش خطای شدیدی روی آلابا مرتکب شد که کشکک زانوی این بازیکن اتریشی را دچار مشکل کرد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.
بعد از این خطا گواردیولا با لبخندی هیستریک به شاگرد سابقش لایک نشان داد و در حین دست زدن خطاب به او گفت:" خیلی ممنون پی‌یر امیل." پیشتر اعلام شده بود آلابا مقابل هرتابرلین و المپیاکوس غایب خواهد بود، اما به نظر می‌رسید از این هفته بتواند به میادین بازگردد که اطلاعیه امروز پزشکان بایرن این احتمال را مردود کرد.
دیگر غایبان بایرن برای بازی فردا آرین روبن، داگلاس کاستا، تیاگو آلکانتارا، ماریو گوتزه و خوان برنات خواهند بود.

نظرات بینندگان