arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

پایان محاکمه مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران از پایان جلسات دادگاه مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش و اتمام تحقیقات در پرونده اذیت و آزار یک توریست فرانسوی توسط چهار تبعه خارجی خبر داد.
 
محسن افتخاری  درباره آخرین وضعیت پرونده چهار تبعه افغان که متهم به اذیت و آزار یک توریست فرانسوی زن هستند اظهار کرد: مرحله تحقیقات این پرونده پایان یافته و یک الی دو ماه آینده، جلسات محاکمه برگزار می‌شود. شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به این پرونده رسیدگی می‌کند و تحقیقات آن نیز به خاطر نوع موضوع در دادگاه انجام شده است.  
 
سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده تعاونی مسکن برق منتهی به صدور حکم شده است یا خیر افزود: صدور رای در این پرونده قدری طول می‌کشد زیرا دادگاه استعلام‌هایی را انجام داده و منتظر پاسخ است.
 
پرونده تعاونی مسکن برق در سه بخش و با افزون بر 10 هزار شاکی در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی رسیدگی شده است.
 
افتخاری همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش نیز اظهار کرد: جلسات دادگاه این پرونده نیز برگزار شده و منتظر تصمیم دادگاه است.
 
این پرونده در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی  رسیدگی شده است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان