arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

رئال-ختافه؛مقدمه ای بر سقوط کهکشانی‌های 2؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار مقابل ختافه برای رئالی ها یادآور یک خاطره تلخ، نزدیک به 10 سال پیش است.

 شرایط این روزهای رئال مادرید به واسطه شکست سنگین این تیم در ال کلاسیکو و نیز کنار گذاشته شدن از کوپا دل ری به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز، مساعد نیست. این روزها بیش از همه، یادآور دسامبر 2005 است؛ زمانی که رئال مادرید دو هفته پس از شکست سنگین 3-0 مقابل بارسلونا در برنابئو، باید در خانه از ختافه میزبانی می کرد.
کهکشانی های شماره 1 موفق شدند با نتیجه 1-0 ختافه را شکست دهند؛ با این حال بازی ضعیف آنها سبب شد تا هواداران رئال با دستمال های سفید خواهان استعفای واندرلی لوکزامبورگو، مربی وقت این تیم شوند. پس از آن بازی بود که پرز مربی برزیلی را از کار برکنار کرد و خود نیز سه ماه بعد؛ پس از شکست 2-1 رئال در زمین مایورکا، از سمت خود استعفا داد.

حال پس از 10 سال تاریخ به نوعی در حال تکرار شدن است و امروز ساعت 18.30 همه منتظر قضاوت هواداران رئال در برنابئو نشسته اند. شاید یک بازی ضعیف از رئال مادرید حکم به اخراج بنیتس از رئال مادرید بدهد و سرنوشت لوکزامبورگو برای وی تکرار شود.

هواداران رئال به سبب نمایش های نه چندان با کیفیت رئال در این فصل و نیز ضعف های مدیریتی پرز، از شرایط فعلی حاکم بر تیم محبوبشان به هیچ عنوان راضی نیستند و باید دید کهکشانی های شماره 2 در بازی امروز نسبت به اتفاقات اخیر چه واکنشی از خود نشان خواهند داد.
نظرات بینندگان