arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

انریکه: MSN بهترین مثلث تهاجمی تاریخ است

سرمربی بارسلونا معتقد است که همانند مثلث مسی، سوارز و نیمار، در تاریخ فوتبال نیامده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مثلث مسی ، نیمار و سوارز ملقب به MSN، فصل گذشته با زدن 122 گل در همه رقابت ها، رکورد ویژه ای از خود به جای گذاشتند. انها در سال 2015 بیش از 70 درصد گل های بارسا را وارد دروازه حریفان کردند. این درخشش در فصل جاری نیز ادامه داشته و حتی در غیبت دو ماهه ی مسی، نیمار و سوارز به روند خوبشان ادامه دادند.



لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری امروز خود و در پاسخ به سوالی در این مورد که آیا مثلث مسی، سوارز و نیمار، بهترین در تاریخ بارسلونا هستند یا خیر گفت:" در بارسلونا بدون شک بله. من حتی معتقدم که این مثلث در تاریخ فوتبال دنیا نیز بی نظیر و بهترین است.
اینکه بازیکنانی با این سطح از توانایی های انفرادی، اینقدر خوب با هم هماهنگ شده و در هر بازی از هم حمایت می کنند را به شخصه هرگز و در هیچ تیم دیگری ندیده ام. من از همه چیز تاریخ فوتبال خبر ندارم؛ با این حال از نظر من، مسی، سوارز و نیمار، در تاریخ فوتبال بی همتا هستند."
در حال حاضر نیمار و سوارز با 14 و 12 گل، در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارند و مسی هم به دلیل مصدومیت، دو ماه از میادین دور بود، 4 بار دروازه حریفان را باز کرده است.
نظرات بینندگان