arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

عضو موتلفه: هر کسی رو به قبله غرب می‌خوابد او را معتدل می‌نامند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: متاسفانه به اسم اعتدال نیروهای مذهبی و ارزشی را حذف می‌کنند که اینها تندرو و خشن هستند،‌ متاسفانه هر کسی رو به قبله غرب می‌خوابد او را معتدل می‌نامند.

به گزارش خبرگزاری میزان، حجت الاسلام خرسند در مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه با اشاره به موضوع نفوذ در تاریخ اسلام و هشدار مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمن اظهار داشت: افرادی در نظام در سخنرانی های خود در رابطه با ولایت و رهبری خیلی خوب حرف می زنند اما در دلشان اعتقادی به ولایت ندارند و در عملشان رنگ و بویی از ولایتمداری دیده نمی شود.

خرسند با تاکید بر اینکه تجمل گرایی و دنیا طلبی منجر به نفوذ دشمن می شود تصریح کرد: در انقلاب اسلامی برخی خواص دچار لغزش شدند و وقتی ریشه یابی می کنیم می بینیم در تجمل گرایی و دنیا طلبی گیر کرده اند و همین باعث نفوذ دشمن شده است.

وی افزود: نفوذ تنها این نیست که آمریکایی ها و دشمنان یک نفر را بفرستند تا به کشور نفوذ کند بلکه در ساختار نظام می گردند ببینند چه کسانی به دنیا طلبی آلوده شده اند و سراغ آنها می روند تا نفوذ کنند.

امام جمعه کازرون بیان داشت: زمانی که خواص به دنیا بچسبند و از ارزشهای دینی فاصله بگیرند در باتلاق فرو می‌روند. تعلقات دنیوی اجازه نمی دهد آنها دین مدار و ارزشگرا باشند.

وی افزود: وقتی انسان آلوده به دنیا می شود روحیه حق  گرایی در او تضعیف می شود . برخی می گویند چرا شعار مرگ بر آمریکا سر می دهید و می گویند اسلام رحمانی را ترویج دهید. آنها منظورشان از اسلام رحمانی این است که آنچه از اسلام در ذهن دارند و دچار کج فهمی هستند می خواهند جا بیاندازند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: کسی که وصل به ولایت نباشد ستم پذیر می شود، این انسانهای دنیا طلب برای به دست آوردن قدرت و حکومت حاضرند هر کاری انجام دهند . کسانی که زیر بار ولایت حق نروند چه بخواهند و چه نخواهند زیر بار باطل می روند.

وی افزود: اعتدال اگر این است که حق گویی نکنیم و با استکبار مبارزه نکنیم همان دنیا طلبی می شود. امیدواریم سرنوشت اعتدال در کشور به سرنوشت اصلاحات گرفتار نشود.

خرسند گفت: باید از اعتدال تعریف درست شود. متاسفانه به اسم اعتدال نیروهای مذهبی و ارزشی را حذف می کنند که اینها تندرو و خشن هستند. می گویند بسیج و سپاه نیروی خشن هستند. متاسفانه هر کسی رو به قبله غرب می خوابد او را معتدل می نامند .

امام جمعه کازرون اظهار داشت: در تاریخ انقلاب، کسانی که در مسیر ولایت حرکت کردند عاقبت به خیر شدند اما آنهایی که با ولایت زاویه پیدا کردند حتی اگر به مقام مرجعیت هم رسیدند عاقبت به خیر نشدند.

وی در ادامه با اشاره به سابقه و عملکرد حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: ما در کشور احزاب و تشکل ها و شخصیت های گوناگونی داشته ایم که آمده اند و رفته اند اما دلیل باقی ماندن موتلفه اسلامی این است که در مسیر ولایت بوده است.

خرسند با اشاره به خطرات نفوذ تاکید کرد: اینکه امروز می‌‌بینیم در عراق و سوریه به اسم اسلام جنایت می کنند به دلیل نفوذ بنی امیه و بنی عباس در ساختار جامعه اسلامی بود که زمامداران امت اسلامی در تاریخ به واسطه نداشتن بصیرت زمینه را برای نفوذ انها فراهم کردند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: امروز این همه هیات سیاسی و اقتصادی از اروپا می آیند و سفرهایی به آنجا می شود تا الان یک دلار فایده نداشته است بلکه آنها به دنبال نفوذ هستند و به همین دلیل مقام معظم رهبری بارها بر موضوع نفوذ تاکید کرده اند.

وی افزود: دشمن برای هر دو انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی برنامه دارد و ساده اندیشی است فکر کنیم دشمن هیچ برنامه ای برای انتخابات نخواهد داشت.

امام جمعه کازرون بیان داشت: دشمن می خواهد به هر طریقی توسط برخی ها به مجلس خبرگان نفوذ کند زیرا می داند اقتدار نظام، ولایت است و می خواهند به بهانه مجلس خبرگان رهبری و نهادهای زیر نظر ان را نقد کنند. هم امام (ره) و هم مقام معظم رهبری هیچ نقطه ابهام آمیزی در زندگی آنها وجود نداشته است.

وی افزود: بعضی ها به صراحت اعلام کرده اند که تمام کرسی های مجلس شورای اسلامی را می خواهند تا مجلسی مانند مجلس ششم به وجود اورند زیرا درخشان‌ترین مجلس را مجلس ششم می خوانند. مجلس ششم چه مجلسی بود؟ مجلسی که تبدیل به اپوزیسیون نظام شده بود و در آن علیه نظام تحصن کردند و با صراحت علیه ولایت فقیه و اسلامیت نظام موضع گیری کردند.

خرسند بیان داشت: نیروهای مذهبی و ارزشی و ولایت مدار باید اختلاف سلیقه ها و سهم خواهی را کنار بگذارند و از انتخابات گذشته درس بگیرند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی کنی رئیس دانشگاه امام صادق (ع) سخنران چهارمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی است.
نظرات بینندگان