arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل ختافه

دیدار تیم های رئال مادرید و ختافه، لحظاتی پیش با نتیجه 4-1 به سود سپیدپوشان خاتمه یافت و این تیم موقتا با 30 امتیاز به رده ی دوم جدول لالیگا صعود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئال مادرید پس از قضیه چریشف و کنار گذاشته شدن از کوپا دل ری، به مصاف ختافه ای آمده بود که در رده ی سیزدهم جدول قرار داشت. کهکشانی ها پس از شکست برابر بارسلونا، اولین بار بود که در برنابئو بازی می کردند و همه منتظر واکنش هواداران این تیم به اتفاقات حاشیه ای اخیر بودند.

رئالی ها بازی را طوفانی آغاز کرده و تا دقیقه 16، با دو گل کریم بنزما از ختافه پیش افتادند. کریم که پس از ال کلاسیکو بار دیگر در ترکیب ثابت رئال جای گرفته بود، ابتدا دقیقه 4، روی پاس خامس و با ضربه سر موفق شد گلزنی کند و در دقیقه 16 نیز روی پاس گرت بیل از چپ، خود و رئال را دو گله کرد.



رئال می توانست پس از دبل کردن بنزما به یکی دو گل دیگر نیز دست یابد اما برای این مهم تا دقیقه 35 صبر کرد. در این لحظه، رونالدو روی پاس خامس، با ضربه سر توپ را برای گرت بیل کاشت و این بازیکن با یک حرکت عرضی از درون محوطه جریمه و با پای چپ، گل سوم رئال را وارد دروازه ختافه کرد.



سه دقیقه بعد نوبت به رونالدو رسید تا رئال را 4 گله کند. رونالدو روی پاس عمقی دقیق کروس صاحب توپ شد و به زیبایی توپ را به کنج دروازه ختافه رساند تا در لالیگا ده گله شود. بازی در نیمه اول با همین 4 گل به سود رئال به اتمام رسید.



نیمه دوم بر خلاف نیمه اول، کیفیت بازی با افت محسوسی مواجه شد و رئال مادرید مطابق هفته های گذشته، پس از اطمینان از برتری، به اداره بازی پرداخت، همان شیوه ای که هواداران رئال مادرید از تیم بنیتس نمی پسندند.


رئالی ها به ندرت روی دروازه ختافه خطرساز شدند و نتوانستند یک موقعیت جدی گلزنی را نیز خلق کنند و در عوض این ختافه بود که از معدود فرصت های خود به یک گل رسید. دقیقه 68 بود که الکسیس روی کرنر ارسالی، بدون مزاحم و با ضربه سر موفق شد فاصله را به سه گل کاهش دهد.



در ادامه بازی نیز اتفاق خاصی رخ نداد و رئال در مسابقه ای که دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت، موفق شد با پیروزی 4-1، سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کند.
نظرات بینندگان