arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

انریکه: بازیکنانم را برای تساوی سرزنش نمیکنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بارسلونا امشب در ورزشگاه مستایا، با وجود فرصت های متعدد گلزنی تنها یک بار به گل رسید و در دقایق پایانی بازی نیز با دریافت گل تساوی، سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد.

 بارسا پس از شکست در زمین سویا، دیگر امتیازی در لالیگا از دست نداده بود و حال با این تساوی، اتلتیکو و رئال را در 2 و 4 امتیازی خود می بیند.

لوئیس انریکه در پایان بازی گفت:" نمی توانم هیچکدام از بازیکنانم را بخاطر این تساوی سرزنش کنم. بازی در زمین والنسیا همیشه دشوار است. امشب شایسته برد بودیم ولی فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد. والنسیا در تمام بازی به خوبی دفاع کرد و در یک صحنه روی خلاقیت آلکاسر و ضربه عالی سانتی مینا، ما را غافلگیر کرد."

گردش توپ کند در بارسلونا:" با این مساله موافق نیستم. بازی بسته و دفاعی والنسیا کار ما را بخصوص در نیمه دوم مشکل کرده بود. در نیمه اول موقعیت های زیادی را از دست دادیم و در زدن ضربه نهایی بی دقت بودیم. از جاه طلبی بازیکنان و انگیزه آنها در هر مسابقه کاملا راضی هستم."

گل آفساید سوارز:" هنوز وقت نکرده ام این گل را تماشا کنم. نمی توانم نظری بدهم."

مسی:" مسی امشب مثل دیگر بازیکنان، بازی خوبی انجام داد. او از لحاظ فیزیکی روز به روز بهتر می شود و در مسیر رسیدن به 100 درصد آمادگی قرار دارد."

والنسیا با غایبان پرشمار:" نمایش خوب این تیم با وجود غایبانش مرا شگفت زده نکرد. روز گذشته هم گفته بودم که نونو(سرمربی سابق والنسیا) در این تیم کار بزرگی انجام داده است. والنسیا چه در فاز دفاع و چه در فاز حمله، خوب بازی می کند. ابدا از درخشش بازیکنانش در بازی امشب شگفت زده نشدم."

لگد زدن سوارز به عبدنور:" تکرار می کنم که من فرصت دیدن همه صحنه ها در جریان بازی از کنار زمین را ندارم."
نظرات بینندگان