arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

تشکیل پرونده پولشویی علیه پسر اردوغان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادستان شهر بولونیای ایتالیا پرونده‌ای را به اتهام پولشویی و انجام تحقیقات درباره انتقال مقدار بسیار زیاد پول از ترکیه به ایتالیا علیه "بلال اردوغان" باز کرد.
 
به گزارش پایگاه خبری سوزجو، یک روزنامه پر تیتراژ ایتالیایی در گزارشی نوشت که پس از انتقال مقدار بسیار زیاد پول توسط بلال اردوغان، پسر رئیس جمهوری ترکیه، یک شاکی خصوصی از دادستان بولونیا درخواست کرد که علیه وی پرونده پولشویی باز کند.
 
به نوشته این روزنامه ایتالیایی، این درخواست تشکیل پرونده توسط یک وکیل ایتالیایی به وکالت از یک سرمایه‌گذار به دادستانی شهر بولونیا داده شده است که این سرمایه‌گذار که خواست نامش فاش نشود، یکی از مخالفان حزب عدالت و توسعه بوده و به عنوان پناهجو در یکی از کشورهای اروپایی زندگی می‌کند.
 
ماسیمیلیانو آنتا، وکیل این سرمایه‌گذار با درخواست تشکیل پرونده علیه پسر اردوغان خواستار انجام تحقیقات درباره پول هنگفت انتقال یافته به ایتالیا شده است.
 
در ماه اکتبر گذشته شنیده شد که پسر اردوغان به همراه خانواده خود به شهر بولونیا برای زندگی آمده است. پس از نقل مکان جنجال برانگیز وی به ایتالیا اعلام شد که اردوغان پسر برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری به این کشور رفته است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان