arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

یک آبدارچی دبیر هیأت کشتی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هاشم قنبری زاده تهران و بزرگ شده پایتخت است؛ اما با توجه به سکونت چندین ساله اش در اصفهان، همه او را یک اصفهانی می دانند.

به گزارش انتخاب، این چهره پر افتخار کشتی فرنگی ایران در گفتگو با برنا، به شدت از عملکرد مسوولان هیأت کشتی اصفهان انتقاد کرد و گفت: متأسفانه رییس هیأت کشتی اصفهان (داود شیران) نه سنش برای این کار قانونی است، نه به خدمت مقدس سربازی رفته و نه مدرک تحصیلی ای که در اختیار دارد، قانونی است.

با این وجود و به رغم پسرفت عجیب کشتی اصفهان، به خاطر حمایت های آقای یزدانی خرم هیچکس نمی تواند به ایشان بگوید که در اصطلاح بالای چشمش ابرو است!

قنبری در ادامه افزود: کشتی اصفهان به قهقرا رفته است. در مسابقات قهرمانی آزاد و فرنگی ایران فقط یک مقام پنجمی مشترک به دست می آوریم و هیچ انتقادی متوجه رییس هیأت کشتی استان نمی شود.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی ۱۹۷۴ که لحظه به لحظه لحنش تندتر می شد، گفت: چند وقت پیش در اصفهان کلاس مربیگری ارتقاء درجه برگزار شد و به یکی از مربیان داوطلب، به خاطر دوستی با من اجازه حضور در کلاس را ندادند. این حرف را آقای ابوذر شیران که در گذشته آبدارچی و نامه رسان هیأت بوده و حالا دبیر این هیأت به شمار می رود، به مربی یادشده زده است.

ملی پوش سال های دور کشتی فرنگی ایران که سابقه حضور در چند دوره مسابقات قهرمانی جهان را دارد، صحبت هایش را اینگونه به پایان رساند: سالن تختی که ما در آن تمرین می دهیم حتی یک رختکن ندارد، تشکش پاره است و کشتی گیران همگی بیماری پوستی گرفته اند؛ در حالیکه نمی دانیم آقای شیران بودجه هیأت را باید خرج چه کاری کند!
نظرات بینندگان