arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

فرمانده ناجا: عروسک‌های مشکوک، زیاد نبودند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده ناجا در خصوص اسباب بازی‌های مشکوک که از عراق وارد کشور شده است، گفت: موارد مشکوکی داشتیم که بررسی شد و خوشبختانه فراوانی زیادی نداشت، مردم نگران نباشند، پلیس در مرز با آمادگی کامل وسایل زائران را کنترل می کند.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در شلمچه حضور دارد از بازگشت 80 درصد زائران به کشور خبر داد و گفت: طی دو سه روز آینده مابقی زائران به کشور باز می‌گردند.
 
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: وضعیت مرز شلمچه عادی و ترافیک در آن روان است، سرویس دهی به زائران به خوبی انجام می‌شود و زائران نیز همکاری خوبی با پلیس دارند.
 
وی با اشاره به اینکه هیچ مشکل امنیتی در مرزهای شلمچه، مهران و چزابه نداشتیم، اضافه کرد: کار به صورت عادی انجام می‌شود و در هیچ کجای از کشور مشکل امنیتی نداریم.
 
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین و امکانات روز توسط پلیس برای تأمین امنیت مردم، عنوان کرد: ان شاءالله در آینده تجهیزات جدیدتری نیز وارد می‌کنیم تا همانگونه که تابحال هیچ مشکل امنیتی نداشتیم، در آینده نیز نداشته باشیم.
 
سردار اشتری از افزایش سه درصدی گیت‌ها در ایام اربعین خبر داد و گفت: تقریبا 150 گیت گذرنامه در مرزهای شلمچه، مهران و چزابه داشتیم و گیت‌های اضافه‌ای هم برای مواقع اضطراری در نظر گرفته بودیم که در موارد لازم، استفاده شود.
 
این مقام ارشد انتظامی در خصوص اسباب بازی‌های مشکوک که از عراق وارد کشور شده است، تصریح کرد: موارد مشکوکی داشتیم که بررسی شد و خوشبختانه فراوانی زیادی نداشت؛ مردم نگران نباشند، پلیس در مرز با آمادگی کامل وسایل زائران را کنترل می‌کند.
 
فرمانده ناجا از همکاری خوب مسئولان قرارگاه اربعین در استان خوزستان تشکر کرد و گفت: مجموعه مسئولان استان و قرارگاه اربعین هماهنگی خوبی داشتند و پلیس ایران با پلیس عراق نیز همکاری و هماهنگی مطلوبی در این ایام نشان دادند، همکاران ما عاشقانه و دلسوزانه به زوار خدمت می کردند.
 
سردار اشتری به زائرانی که با وسایل نقلیه شخصی قصد عزیمت به شهرهای خود دارند، توصیه کرد: از عجله و شتاب پرهیز کرده تا با دقت و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی به سلامت به شهرهای خود برسند، رانندگان وسایل نقلیه عمومی که برای انتقال زائران از نقاط مرزی فعال هستند توجیه بوده و مکلف به رعایت قانون هستند.

نظرات بینندگان