arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

جان تری و بزرگترین حسرت فوتبالی اش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جان تری، کاپیتان چلسی عنوان کرد که بزرگترین حسرت فوتبالی اش، نرسیدن به 100 بازی ملی برای انگلیس است.

 با وجود اینکه در پرونده اتهام نژادپرستانه تری علیه فردیناند، در دادگاه او بی‌گناه معرفی شد ولی فدراسیون فوتبال انگلیس تصمیم گرفت محرومیتی برای او در بازی‌های ملی در نظر بگیرد و تری نیز در سال 2012 از میادین ملی خداحافظی کرد. حال پس از گذشت 3 سال، تری عنوان کرد که نرسیدن به 100 بازی ملی حسرت بزرگی برای اوست.

او گفت:" تا جایی که همه چیز خوب پیش می‌رفت، تیم ملی را خیلی دوست داشتم. ولی موضوعی هست که بیش از هر چیزی من را ناراحت می‌کند. وقتی به 78 بازی ملی ام نگاه می‌کنم، احساس افتخار می‌کنم. من در دو دوره کاپیتان بودم. این بزرگترین افتخاری است که می‌توان در فوتبال به دست آورد. وقتی بچه بودم، آرزویم چنین اتفاقی بود. ولی از پایانش واقعا ناراحتم. هیچگاه فکر نمی‌کردم کنار بکشم.

وقتی به 50 بازی رسیدم، سپس 60 بازی و 70 بازی، تمام هدفم این بود که به 100 بازی برسم. تمام آنچه به دنبالش بودم رسیدن به 100 بازی بود. هدف اولم بازی کردن برای انگلیس و هدف دومم کاپیتانی در این تیم و هدف سوم رسیدن به 100 باز ملی بود. حالا که بازی‌ها را میبینم خیلی اذیت می‌شوم. بازی‌های ملی را میبینم و می‌گویم که می‌توانستم در زمین باشم. یک بازی ملی بیشتر از وازا (رونی) داشتم و بازنشسته شدم. می‌توانستم خیلی بیشتر بازی کنم و این موضوع من را اذیت می‌کند."
نظرات بینندگان