arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

تکرار یک اتفاق‌عجیب در بارسلونا پس از 16 سال

لوئیس انریکه در اقدامی عجیب، ترجیح داد شب گذشته در بازی حساس مقابل والنسیا از بازیکنان نیمکت نشین خود استفاده نکرده و هیچ تعویضی انجام ندهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لوئیس انریکه در اقدامی عجیب، ترجیح داد شب گذشته در بازی حساس مقابل والنسیا از بازیکنان نیمکت نشین خود استفاده نکرده و هیچ تعویضی انجام ندهد.لوئیس انریکه در اقدامی عجیب، ترجیح داد شب گذشته در بازی حساس مقابل والنسیا از بازیکنان نیمکت نشین خود استفاده نکرده و هیچ تعویضی انجام ندهد.

 بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه مستایا برابر والنسیا با تساوی 1-1 متوقف شد. انریکه در حالیکه بازیکنانی چون مونیر، فرمالن، ساندرو، سامپر، آدریانو، بارترا و تراشتگن را روی نیمکت داشت تصمیم گرفت 11 بازیکنی که از ابتدا به میدان رفته بودند را تا به انتها حفظ کند.

در فوتبال اسپانیا آخرین بار چنین اتفاقی فصل 2010-2011 در بازی مایورکا و رئال مادرید رخ داده بود که مایکل لادروپ، مربی وقت مایورکا، ترجیح داد مقابل رئال تعویضی انجام ندهد.

در بارسلونا اما آخرین بار لوئیس فان خال در تاریخ 7 فوریه 1999 و در بازی مقابل اکسترامادورا بود که اقدام به تعویض نکرد؛ دیداری که با برتری 2-1 بارسا به اتمام رسید. جالب اینکه یکی  از بازیکنانی که در ترکیب بارسلونا 90 دقیقه مقابل اکسترامادورا حضور داشت، لوئیس انریکه، سرمربی فعلی بارسا بود.

نظرات بینندگان