arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

مرعشی: عارف سرلیست تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: ما با لاریحانی به عنوان رقیبی خوب رقابت می‌کنیم و به طور خاص در مقابل لاریجانی در قم کاندیدا نمی‌دهیم اما ائتلافی صورت نمی‌گیرد، چراکه نه ما و نه آن‌ها نیازی به این ائتلاف نداریم.

به گزارش تسنیم ، حسین مرعشی در مراسم یادواره شهدای دانشجو که عصر امروز در سالن رشد استان البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران در مورد مساعد نبودن فضای اصلاح‌طلبی در استان البرز، اظهار داشت: حزب ما در سراسر کشور از وحدت اصلاح طلبان حمایت می‌کند و این سیاست در همه استان‌ها پیگیری می‌شود که اصلاح طلبان را به متحد باقی ماندن دعوت کنند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل باید همه نیروهای اصلاح طلب در قالب یک شورای اصلاح‌طلبان استان گرد هم بیایند که انجام این کار در کرج نیز به زودی محقق می‌شود.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: در این شورای اصلاح طلبان علاوه بر نمایندگان احزاب ملی و استانی، نمایندگان ادوار اصلاح طلب و میانه رو مجلس، مدیران ادوار گذشته استان‌ها، شخصیت‌های منفرد و تاثیرگذار بر اساس دستورالعمل‌های ویژه حضور می‌یابند.

وی گفت: هیچ نقطه اختلاف و جدایی در هیچ کجای ایران از جمله در کرج ایجاد نمی‌شود.

مرعشی در پاسخ به خبرنگار تسنیم در مورد سرلیستی عارف در انتخابات مجلس تصریح کرد: وی به عنوان سرلیست تهران وارد فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود.

وی همچنین در مورد وارد شدن به ائتلاف به همراه لاریجانی، گفت: ما با لاریحانی به عنوان رقیبی خوب رقابت می‌کنیم و به طور خاص در مقابل لاریجانی در قم کاندیدا نمی‌دهیم اما ائتلافی صورت نمی‌گیرد، چراکه نه ما و نه آن‌ها نیازی به این ائتلاف نداریم.
نظرات بینندگان