arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی برای دومین روز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت بارش سنگین برف، مدارس شهری و روستایی برخی از مناطق استان آذربایجان غربی دوشنبه ۱۶ آذر ماه در شیفت صبح تعطیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا بر اطلاعیه صادره آموزش و پرورش آذربایجان غربی به علت بارش شدید برف، کولاک، یخبندان و برودت هوا مدارس برخی از مناطق استان فردا دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ در شیفت صبح تعطیل اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه شهرستان های اشنویه، نقده، پیرانشهر، بوکان، مهاباد، سیلوانا و صومای برادوست در تمامی مقاطع تحصیلی، نواحی یک و دو ارومیه در مقطع ابتدایی و متوسطه اول، شهرستان سردشت در مقطع ابتدایی، بخش روستایی شهرستان تکاب در تمامی مقاطع فردا دوشنبه ۱۶ آذر ماه تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه بقیه مدارس استان همچنان طبق روال عادی روزانه دایر بوده و در صورت تعطیلی از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

همچنین اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه اعلام کرد: به علت بارش برف تمامی فعالیت آموزشی و کلاس های این دانشگاه نیز در ساعت ۸.۳۰ تا ۱۰.۳۰ برگزار نمی شود.

دمای هوا در آذربایجان غربی از روز پنجشنبه ۱۲ درجه افت داشته است به گونه ای که در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهرستان خوی به ۱۶ درجه سانتیگراد زیر صفر و مرکز استان به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

بارش برف که از عصر جمعه در سطح استان آغاز شده، در ارومیه و شهرهای جنوبی استان و برخی شهرهای شمالی همچنان ادامه دارد.

به علت بارش برف و برودت هوا از عصر روز شنبه تمامی معابر و خیابان های سطح شهر ارومیه لغزنده بوده و بارش پراکنده اختلالاتی را در تردد داخل و بین شهری ایجاد کرده است.

به علت لغزنده بودن محورهای مواصلاتی و درون شهری استان مسئولان راهنمایی و رانندگی نیز مردم استان را به پرهیز از سفرهای غیر ضروری توصیه کرده اند.

نظرات بینندگان