arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

جاده فیروزکوه باز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرپرست مدیریت راههای استان تهران با اشاره به تلاش راهداران در پی بارش برف سنگین از عصرروزگذشته در مسیرهای کوهستانی استان گفت: با تلاش راهداران جاده بسته شده فیروزکوه در شمال شرقی این استان باز شد.
 
فرشاد اسکندری روز دوشنبه افزود: بامداد امروز جاده فیروزکوه بدلیل شدت بارش برف مسدود شده بود که با تلاش گروه های راهداری این محور بازگشایی و هم اینک تردد در آن انجام می شود.
 
وی با بیان اینکه هم اینک بارش برف و باران در بیشتر جاده های منتهی به پایتخت ادامه دارد گفت که احتیاط رانندگان و تجهیز خودروها به زنجیر چرخ برای تردد از این مسیرها ضرور است.
 
* سوانح رانندگی در جاده های تهران تلفات جانی نداشته است
سرپرست مدیریت راههای استان تهران از برخورد چند دستگاه خودرو بدلیل لغزندگی در جاده های استان خبر داد و گفت: خوشبختانه این سوانح رانندگی تلفات جانی نداشته است.
 
اسکندری افزود: با توجه به بارش سنگین برف در تمامی جاده های استان تهران گزارش برخورد چندین دستگاه خودرو با یکدیگر به مرکز راهداری اعلام شد.
 
وی گفت: بدلیل لغزندگی در جاده ها این تصادفات ایجاد شده که خوشبختانه در هیچکدام از این سوانح فردی دچار مصدومیت نشده است.
 
اسکندری خاطرنشان کرد: ساعت پنج بامداد امروز بدلیل شدت برف و احتمال سقوط بهمن جاده هراز در محور استانهای تهران و مازندران بسته شد و گروه های راهداری در حال تلاش برای بازگشایی این محور هستند.
 
اسکندری گفت: در محورهای تهران- قم، تهران- ساوه، تهران- کرج و سایر بزرگراه های منتهی جاده باز است اما بدلیل بارش برف و باران تردد خودروها در این محورها به کندی صورت می گیرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان