arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

تمجید فدراسیون جهانی ووشو از ووشوکار ایرانی

ايران با کسب ۶ مدال طلا حاصل قدرت نمايي سانداي خود و در مجموع با کسب ۱۰ مدال در رتبه سوم قرار گرفت. استراليا، برزيل و مصر کشورهايي بودند که با شادي وصف ناپذيري کسب اولين مدال طلايي خود را دربخش تالو مسابقات جهاني، جشن گرفتند. برخي از ستاره هاي ووشو به کلکسيون فعلي خود مدال هايي ارزشمندي اضافه كردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فدراسیون جهانی ووشو با ارسال نامه‌ای از عملکرد حمیدرضا قلی‌پور تمجید کرد و او را ستاره مسابقات جهانی دانست.

تمجید فدراسیون جهانی ووشو از ووشوکار ایرانیبه گزارش انتخاب به نقل از سایت فدراسیون ووشو، فدراسيون جهاني ووشو (IWUF) با اشاره به عملکرد خوب حمیدرضا قلی‌پور در مسابقات جهانی، این جوان ایرانی را به عنوان ستاره اي نامبرد كه چهارمين طلاي خود از اين آوردگاه بزرگ را دشت كرد.

در اين نامه آمده است: « در مسابقات قهرماني جهان كه اواخر آذرماه با حضور هزار ورزشكار از ۸۲ كشور در شهر جاكارتاي اندونزي برگزار شد، در مجموع ووشوكاران سي و چهار كشور ۱۶۷ مدال رنگارنگ را با خود به کشورشان بردند. چين با کسب ۱۴ مدال طلا، توانست رتبه اول را به دست آورد، اندونزي با کسب ۱۶ مدال که ۷ مدال آن طلا است، موفق شد رتبه دوم را به دست آورد.

ايران با کسب ۶ مدال طلا حاصل قدرت نمايي سانداي خود و در مجموع با کسب ۱۰ مدال در رتبه سوم قرار گرفت. استراليا، برزيل و مصر  کشورهايي بودند که با شادي وصف ناپذيري کسب اولين مدال طلايي خود را دربخش تالو مسابقات جهاني، جشن گرفتند. برخي از ستاره هاي ووشو به کلکسيون فعلي خود مدال هايي ارزشمندي اضافه كردند.

حميدرضا قلی‌پور سانداكار خوش تكنيك ايران توانست به روند موفقيت‍‌های خود تداوم بخشيده و براي چهارمين بار مدال طلاي قهرماني جهان را از آن خود كند تا در جمع پرافتخارها قرار بگيرد. همچنين، مسلم ساليكوف روسی، پنجمين طلای ساندای خود را به کشورش به ارمغان آورد.

ديگر ووشوکاران جوان که براي نخستین مرتبه در مسابقات قهرماني جهاني ووشو رقابت کردند، با دست خالی اما با تجربه اي ژرف و بدون شک با اميد به دست آوردن مدال مسابقات جهاني ۲۰۱۷ در كازان از جاکارتا رفتند.»

نظرات بینندگان