arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

هشدار جدی استاندار خوزستان به تیم‌های فولاد، استقلال اهواز و نفت آبادان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار خوزستان تغییر وضعیت سه تیم فوتبال فولادخوزستان، استقلال اهواز و نفت آبادان را خواستار شد و هشدار داد، در غیر این صورت شخصا وارد کار خواهد شد.

عبدالحسن مقتدایی  درخصوص خواسته هواداران فولاد مبنی بر ورود استاندار به وضعیت اسف‌بار تیم فوتبال فولادخوزستان، اظهار کرد: ورود استاندار باید آخرین مرحله باشد، هر دستگاهی اساساً تقسیم وظایف و شرح وظایفی دارد.

وی افزود: دوستان می‌دانند که در ابتدای کار حتی اعتباراتی که برای تیم فولاد در نظر گرفته شد، قابل ملاحظه نبود و من هیات مدیره شرکت را دعوت کردم و تاکید کردم که برای تیم فولاد تامین اعتبار شود و همین اقدام را برای نفت آبادان هم انجام دادم.

استاندار خوزستان گفت: برگزاری جلسه با هیات مدیره شرکت فولادخوزستان، با استعفای هیات مدیره باشگاه هم‌زمان شد که به اعتقاد من باید کمی تحمل می‌کردند و اگر اینگونه می‌شد، شاید کار به این جا نمی‌رسید.

وی افزود: اکنون هم در ابتدا وظیفه هیات مدیره شرکت و بعد هم هیات مدیره باشگاه است که در این زمینه اقداماتی داشته باشند و من هم این فرصت را به آن‌ها داده‌ام تا از ابتدا خودم ورود پیدا نکنم.

مقتدایی بیان کرد: تیم استقلال اهواز هم همین مشکلات را دارد و شاید امکانات و تجارب لازم وجود نداشت که چنین اتفاقی برای این تیم افتاد. به معاون سیاسی اجتماعی خود نیز گفته‌ام که کارهای مقدماتی را انجام دهد و در مرحله‌ای که نیاز شد، حتما ما هم ورود پیدا می‌کنیم.

وی گفت: ما در خصوص حقوق مردم هیچ تعارفی با کسی نداریم و وجود تیم‌های استقلال خوزستان، فولادخوزستان و استقلال اهواز جزو حقوق شهروندان است و من هم رفع مشکلات را اول به هیات مدیره شرکت‌ها واگذار می‌کنم؛ اگر اصلاح کردند که هیچ و در غیر این صورت خودمان ورود پیدا می‌کنیم، چرا که این شرایط مطلقا مطلوب نیست.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در صورتی که هیات مدیره شرکت فولادخوزستان و همچنین استقلال اهواز به کار هیات مدیره باشگاه‌ها ورود نکنند و شرایط را اصلاح و جمع و جور نکنند، شک نکنید که خود من طی دو هفته آینده به کار ورود می‌کنم. در این راستا به نفت آبادان هم تذکر می‌دهم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان