arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

صدور رای کمیته انضباطی برای سرمربی لیگ برتری که به داور حمله ور شده بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته انضباطی آرای خود را درخصوص تخلفات سرمربی تیم لیگ برتری استقلال اهواز و همچنین تخلفات صورت گرفته در یک دیدار از لیگ برتر فوتسال کشور اعلام کرد.

دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و شهید منصوری قرچک از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در تاریخ 14 آذرماه 94 برگزار شد که طی آن تماشاگران منتسب به تیم گیتی پسند اصفهان اقدام به فحاشی، درگیری و ضرب و شتم نسبت به سرپرست تیم مقابل کردند که البته تقوی -سرپرست تیم شهید منصوری قرچک در آن صحنه خویشتن داری قابل تقدیری از خود نشان داد. همچنین تماشاگران تیم گیتی پسند در فاصله 59 ثانیه مانده به اتمام مسابقه اقدام به پرتاب اشیا به داخل زمین، ورود به زمین مسابقه و درگیری فیزیکی با داور دوم بازی کردند. این تخلف موجب آن شد که این دیدار که 4 بر دو به سود تیم شهید منصوری قرچک بود به دلیل عدم وجود امنیت از سوی داوران تعطیل شود.

کمیته انضباطی به توجه به تکرار تخلفات از سوی تماشاگران تیم گیتی پسند اصفهان و بی توجهی آنها نسبت به تذکرات کمیته انضباطی، به استناد ماده 79 آیین نامه انضباطی، نتیجه این دیدار را 4 بر صفر به سود تیم شهید منصوری قرچک اعلام کرد. همچنین تیم گیتی پسند اصفهان به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی خود تا آخر فصل محروم شد. رای صادره قابل تجدید نظرخواهی است.

گفتنی است علی گودرزی تدارکات تیم شهید منصوری قرچک به دلیل حرکات زننده پس از گل چهارم این تیم که منجر به تحریک تماشاگران شد، به استناد ماده 55 آیین نامه انضباطی، سه جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

کمیته انضباطی رای خود را درخصوص تخلفات علی حنطه سرمربی تیم استقلال اهواز در دیدار مقابل تیم فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال که در تاریخ 9 آذرماه 94 برگزار شد، اعلام کرد. بر همین اساس علی حنطه به دلیل حمله ور شدن به سوی داوران، ضربه زدن به سینه داور، استفاده از الفاظ نامناسب نسبت به داوران و اهانت به مسئولان فدراسیون که سبب تحریک تماشاگران شد طبق بندهای 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

گفتنی است علی حنطه پس از اتمام این دیدار اقدام به مصاحبه و بیان اظهاراتی نسبت به داوری مسابقه کرده است که به استناد ماده 72 آیین نامه انضباطی، وی به پرداخت پنجاه مییلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تکرار تخلف توسط وی موجب اعمال تنبیهات شدیدتری از جمله محرومیت از همراهی تیم خواهد شد. رای صادره قطعی است.

کمیته انضباطی باشگاه استقلال اهواز را به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی نسبت به داور مسابقه و بروز رفتار زننده پس از پایان بازی و خروج داوران از ورزشگاه توسط جمعی از تماشاگران، طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.
نظرات بینندگان