arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

تردیدکمیسیون بهداشت مجلس درباره صحت ماجرای بیمارستان خمینی شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب رییس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش هایی که امروز از حادثه بیمارستان خمینی شهر به مجلس رسیده ما را نسبت به صحت این اتفاق دچار تردید کرده است.چراکه به ظاهر این ماجرا از سوی یکی از کارمندان اخراجی بیمارستان بزرگ نمایی شده است.

حسن تاميني ليچاني نماينده مردم گيلان درمجلس ضمن بیان این مطلب گفت: روز دوشنبه در كميسيون بهداشت درباره اتفاقي كه براي اين كودك چهارساله در بيمارستان رخ داد بحث بسيار جدي داشتيم و تذكرات شديدي به وزارت بهداشت داديم. همچنین قرار شد با مقصران حادثه برخورد جدي صورت گيرد و در همين راستا نيز وزير بهداشت، رييس، مدير بيمارستان و حتي بازرسي و حراست مربوطه را نیز توبيخ و بركنار كردند.

عضو كميسيون اصل نود مجلس در ادامه گفت: اما امروز سه شنبه گزارش هايي از منابع مختلف ازجمله نظام پرستاري به مجلس رسيد كه ما را در اصل ماجرا دچار ترديد كرده است. يعني شنيديم كه مادر بچه وقتي نتوانسته پول بيمارستان را بدهد از پرستاري كه مي خواسته بخيه بزند پرسيده اگر بخيه نزنيد جايش روي صورت بچه مي ماند و او گفته بخيه زدن يا نزدن چندان فرقي نمي كند. سپس مادر هم با رضايت شخصي خودش از پرستار خواسته بخيه نزند و بچه را از بيمارستان ببرد. اما گویا يكي از كارمندان اخراجي بيمارستان كه شاهد اين ماجرا بوده با تحريك مادر صدرا كوچولو او را عليه كادر بيمارستان تحريك كرده است.

وي گفت: متاسفانه اين اظهارات باعث شد ما در تصميم گيري دچار دو گانگي شويم. به همين خاطر از وزارت بهداشت خواستيم كه به سرعت و با دقت در مورد اين ماجرا تحقيق كنند و به ما گزارش دهند تا بتوانيم تصميم درستي اتخاذ كنيم.

لیچانی گفت: مطمئن باشيد اگر اين حادثه واقعا اتفاق افتاده باشد بشدت با متخلفان برخورد خواهيم كرد تا ديگر شاهد وقوع چنين حوادثي در جامعه نباشيم.



منبع: شفاآنلاین
نظرات بینندگان