arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۶۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
جهانگیری:

منتظریم کار برجام به پایان برسد تا به نقدهای غیرمنصفانه پاسخ دهیم

اسحاق جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان البرز‌ با با بیان اینکه ‌قطعانه می‌گویم که در طول مذاکرات کار بزرگی انجام شد، اظهار داشت: ‌‌هدایت کلی مذاکرات با رهبری معظم انقلاب اسلامی بود و با تدابیر رئیس جمهور و نماینده کاردانی که‌ در مصاف با 6 قدرت دنیا داشتیم‌ توانستیم به‌ تمام اهداف مدنظرمان در‌ مذاکرات هسته‌ای ‌‌دست یابیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت ‌‌مصلحت نمی‌داند ‌نقدهای غیرمنصفانه را پاسخ دهد‌، اما منتظریم ‌کار ‌‌به پایان برسد و در یک فرصت مناسب پاسخ خواهیم داد.

به گزارش «انتخاب»، اسحاق جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان البرز‌ با با بیان اینکه ‌قطعانه می‌گویم که در طول مذاکرات کار بزرگی انجام شد، اظهار داشت: ‌‌هدایت کلی مذاکرات با رهبری معظم انقلاب اسلامی بود و با تدابیر رئیس جمهور و نماینده کاردانی که‌ در مصاف با 6 قدرت دنیا داشتیم‌ توانستیم به‌ تمام اهداف مدنظرمان در‌ مذاکرات هسته‌ای ‌‌دست یابیم.

جهانگیری در تشریح این دستاوردها گفت: در این مذاکرات ‌دنبال به رسمیت شناختن ‌حقوق هسته‌ای ایران بودیم که به آن دست یافتیم، حفظ دستاوردهای هسته‌ای و لغو تحریم‌های ظالمانه از دیگر دستاوردهای ایران بود که ان‌شاالله به زودی تحریم‌ها لغو می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی منتقدان متاسفانه گاهی اوقات بی‌انصافی می‌کنند، ادامه داد: ‌دولت ‌‌مصلحت نمی‌داند ‌نقدهای غیرمنصفانه را پاسخ دهد‌، اما منتظریم ‌کار ‌‌به پایان برسد و در یک فرصت مناسب پاسخ خواهیم داد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ‌در آینده نزدیک ‌رئیس جمهور و ‌تیم مذاکره‌کننده پاسخ منتقدان را خواهند داد، گفت: ‌آن موقع مردم توجه می‌شوند که چه کار بزرگی انجام شده و چه توطئه‌های عظیمی علیه ایران خنثی شد.

جهانگیری با بیان اینکه ‌متاسفانه عده‌ای در اطراف ایران توطئه‌های مختلفی را طراحی کرده بودند که خنثی شد، تاکید کرد: ‌شاید روزی بتوان بخشی از این توطئه‌ها را برای مردم بازگو کرد، اما این را بگویم که ‌برخی ‌کشورها و در راس آن رژیم صهیونیستی تمام توان خود را به میدان آوردند که این مذاکرات به سرانجام نرسد.

وی با بیان اینکه حتی بعد از این توافق می‌خواستند و می‌خواهند که جلوی آن را بگیرند و کاری نبود که به آن متوسل نشده باشند، خاطرنشان کرد: ‌برخی از کشورهای منطقه نیز که مردم مسلمانی دارند‌ متاسفانه تمام تلاش خود را به کار بستند تا جلوی این کار گرفته شود و می‌گفتند که تحریم‌ها باید بیشتر شود و حتی میلیاردها دلار هزینه کردند که مذاکرات به نتیجه نرسد.

معاون اول رئیس جمهور‌ تاکید کرد: خوشبختانه با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تدبیر رئیس جمهور‌ و تلاش تیم مذاکره‌کننده، تمام این توطئه‌ها خنثی شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۳
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
4
49
انشاء الله به زودی کار را شروع کنید!
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
3
36
کسی که خودش را به خواب زده نمیشه بیدار کرد
مجتبی زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
4
32
اقای جهانگیری ما با امید زندگی میکنیم ولی ما داریم نا امید میشویم و فشار اقتصادی و رکود دارد به جامعه فشار می اورد ما به دولت تدبیر رای دادیم برای امید
نظرات بینندگان