arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

رائوبال: شیخ سلمان رئیس فیفا می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس موقت فدراسیون فوتبال آلمان معتقد است رئیس فعلی کنفدراسیون فوتبال آسیا رئیس بعدی فیفا خواهد بود.

به نظر می‌رسد شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه در رقابت بر سر کرسی ریاست فیفا بعد از بلاتر وجهه بسیار خوبی به دست آورده است.
راینارد رائوبال که بعد از استعفای ولفگانگ نیرزباخ در پی افشای تخلفات میزبانی جام جهانی2006، بطور موقت رئیس فدراسیون فوتبال آلمان شده است در گفتگو با "بیلد اشپورت" ضمن تعریف از شیخ سلمان گفت:" آنطور که من شنیده‌ام، شیخ سلمان در مراسم معارفه‌اش در مقابل نمایندگان 23 لیگ حرفه‌ای در پاریس تاثیر بسیار مثبتی از خود بر جای گذاشته است. البته آلمان در مواجهه با همه کاندیداها فعلا موضع یکسانی دارد."
رائوبال که سمت اصلی‌اش ریاست سازمان لیگ آلمان است، افزود:" فوتبال در گذشته تحت سیطره اروپایی‌ها و امریکای جنوبی‌ها بود. اما در شرایط بدی که فیفا الان در آن قرار دارد، اینکه رئیس جدیدش اهل کدام گوشه دنیا باشد واقعا تعیین‌کننده نیست. بیش از هر چیز مهم آن است که شخصیت و اراده لازم در آن فرد دیده شود تا اعتبار راستین فیفا را دوباره به آن بازگرداند."
گفتنی است دیگر کاندیداهای جانشینی بلاتر در رأس فیفا، توکیو سکسواله از افریقای جنوبی، ژروم شامپاین از فرانسه، جانی اینفانتینو از سوئیس و شاهزاده علی بن الحسین از اردن هستند که 26 فوریه 2016 در انتخابات این فدراسیون با هم به رقابت خواهند پرداخت.
نظرات بینندگان