arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

گواردیولا: همیشه‌ از بازیکنانم‌ بهترین‌ بازی‌ را میخواهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد حتی در دیدار تشریفاتی مقابل دینامو زاگرب هم انتظار دارد شاگردانش بهترین عملکرد را داشته باشند.

بایرن فردا شب برای نخستین بار بعد از 1963 به زاگرب سفر خواهد کرد تا در چارچوب مرحله گروهی چمپیونزلیگ به مصاف تیم دیناموی این شهر برود. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این مسابقه در واکنش به سوالات خبرنگاران مبنی بر تشریفاتی بودن این دیدار گفت:" ما در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم، نه در یک تورنمنت دوستانه. از شاگردانم توقع دارم بهترین عملکردشان را ارائه کنند. چنانچه ببینم یکی از بازیکنانم تمرکز لازم را ندارد، خودش می‌داند که بعدا چه خواهد شد!"
او در ادامه با اشاره به اینکه تا این لحظه از تلاش تیمش رضایت داشته است، افزود:" تا حالا هیچوقت بازیکنی نداشته‌ام که خوب کار نکند یا نخواهد برنده شود. تیم من در مرحله گروهی فوق‌العاده بود و همه بازی‌ها را تا اینجای کار با کیفیتی عالی ارائه کردیم، حتی در شکستمان در لندن. اما همینقدر که تیمم جایگاه خود را به عنوان صدرنشین گروه ثبیت کرده، ایده‌آل است."
او با اشاره به اینکه می‌خواهد به چند تن از بازیکنان اصلی‌اش استراحت بدهد هم گفت:" نویر با ما به زاگرب نخواهد آمد. از سویی دیگر فرانک ریبری که مقابل گلادباخ بعد از نه ماه بار دیگر در مستطیل سبز حضور پیدا کرد، می‌تواند امیدوار باشد که در دیدارهای آتی باز هم فرصت بازی پیدا خواهد کرد. البته هنوز نمی‌دانم از ابتدا یا از نیمه دوم."
گفتنی است باواریایی‌ها بازی رفت مقابل دینامو را که در استادیوم خانگی آلیانس آرنا برگزار کردند با نتیجه پر گل 5 بر 0 به سود خود به پایان بردند

نظرات بینندگان