arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

بهداد سلیمی حق ندارد لاغر شود !

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکتر امین نوروزی، پزشک بهداد سلیمی در روزهای بعد از جراحی اش از اهمیت قوی ماندن عضلات او و لاغر نشدن مرد سنگین وزن می گوید.

نتایج اخیر تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی هیوستون آمریکا امید به مدال در المپیک ریو را کمرنگ کرد و جای خالی بهداد سلیمی بیش از پیش احساس شد. وزنه بردار روس توانست در این رقابت ها رکورد حسین رضازاده و بهداد سلیمی را بشکند و در حالی المپیک ریو در پیش است که بهداد 3 هفته پیش زانوی  خود را به دست جراحان سپرد. روز سه شنبه تولد بهداد بود و او در میان ستاره های سایر رشته ها در کلینیک فیزیوتوراپی جشن خود را گرفت و امید دارد به زودی این روزها به پایان برسد تا درخشش لندن را تکرار کند.

دکتر امین نوروزی که هم اکنون بهداد تحت نظر او دوران نقاهت را سپری می کند در مورد آخرین وضعیت بهداد می گوید:« عمل بهداد عمل سنگینی بوده است و با توجه به اینکه دکتر کیهانی از تکنیک آلوگرفت استفاده کرده بود تا 9 ماه ورزشکار باید طول درمان را بگذراند. بهداد از ناحیه رباط، غضروف و مینیسیک دچار آسیب دیدگی شده بود که در عمل جراحی اش مداوای لازم صورت گرفت.»

اینکه بهداد بعداز 9 ماه چه وضعیتی خواهد داشت و او آیا به المپیک ریو خواهد رسید یا نه سوالی است که برای افراد زیادی مهم است. دکتر نوروزی می گوید: «تیم پزشکی بسیار حرفه ای کارهای بهداد را رسیدگی می کند تا او در پایان دوران نقاهت در بهترین شرایط باشد. تیمی که چه از نظر تغذیه، چه از نظر بدنسازی و چه از نظر کارهای فیزیوتراپی او را تحت نظر دارند و تمام سعی ما این است که از عضلات بهداد محافظت کنیم تا او لاغر و ضعیف نشود. با اینکه پای بهداد مصدوم شده اما ما تمرینات مستمر بالاتنه ای برای او در نظر گرفته ایم تا در شرایط ایده آل باقی بماند.»

به گفته دکتر نوروزی دوره نقاهت 9 ماهه برای فوتبالیست ها است اما شرایط بهداد اینطور خواهد بود:«3 هفته تمام از جراحی بهداد می گذرد و شرایط تا الان ایده آل بوده است. تا 2 ماه دیگر اگر شرایط همین طور پیش رود، من بسیار به عملکرد بهداد خوشبین خواهم بود و شرایط بهتری خواهد داشت.»

مسابقات جهانی هیوستون نگرانی ها برای کسب مدال در المپیک را زیاد کرد و حالا بیش از پیش خلا بهداد در وزنه برداری و کاروان ایران در المپیک احساس می شود.
نظرات بینندگان