arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

کاخ‌سفید: ترامپ رسما از انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دولت آمریکا از یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواست به دلیل سخنان اخیرش درباره مسلمانان رسما از انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاخ سفید از "دونالد ترامپ" از نامزدهای جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواست به دلیل سخنان اخیرش که به امنیت ملی این کشور آسیب رسانده رسما از انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کند.

بر اساس اعلام کاخ سفید، ترامپ به امنیت ملی آمریکا آسیب رسانده این در حالی است که صدها مسلمان در آمریکا هستند که به سازمان‌های امنیتی خدمت رسانی می‌کنند.

روز گذشته نیز سخنگوی کاخ سفید با اشاره به سخنان اسلام‌هراسانه نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سال 2016 گفت که این امر نشان می‌دهد وی حائز شرایط لازم برای ریاست‌جمهوری نیست.

دونالد ترامپ، میلیونر آمریکایی و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در سال 2016، که به علت اظهارات جنجالی‌اش شهرتی جهانی بدست آورده گفته است که باید از ورود مسلمانان به خاک آمریکا جلوگیری شود.

ترامپ در یکی از تجمع‌های انتخاباتی‌اش در شهر "مونت پلزنت" در ایالت کارولینای جنوبی در واکنش به رویداد تروریستی اخیر در آمریکا گفت: "دونالد ترامپ خواهان آن است که تا زمانی که نمایندگان ما متوجه شوند، چه اوضاع جهنمی‌ای در جریان است، ورود همه مسلمانان به آمریکا کاملاً ممنوع شود."

سازمان عفو بین‌الملل نیز با انتقاد از ترامپ، اعلام کرد: "این پیشنهاد زمینه بدترین احساسات و تبعیضات و تعصبات قومی و مذهبی را فراهم می‌کند."
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
2
19
بوی هیتلر از ترامپ میاد
نظرات بینندگان